Visa fullständig version : Boxer börjar sända HDTV i marknätet
Precis som vid testet under fotbolls VM förra sommaren så blir det bara mälardalen + Uppsala som kommer att få tillgång till HDTV, inget sägs heller när det kan ske.
Inledningsvis är det bara SVT HD (utan programkort) men det ska vara fritt fram för andra kanaler att ansluta.
Källa: http://www.teracom.se/?page=5422
sportmats
2007-05-29, 23:02
Precis som vid testet under fotbolls VM förra sommaren så blir det bara mälardalen + Uppsala som kommer att få tillgång till HDTV
Det är ju det viktigaste området i hela landet. Whats the big deal?
Leatherface
2007-05-29, 23:13
Stockholm är det minst viktiga området... borde räcka med svartvit analog tv1 för er...
music4keep
2007-05-29, 23:57
Det finns ju fler viktiga områden utöver 08-hägnet, t.ex. Öresundsregionen, Göteborg samt ett gäng till som jag missade när jag sov på geografilektionen. Det är så typiskt att de ska slösa alla andras pengar på bekvämligheter för 08:orna.
Det finns ju fler viktiga områden utöver 08-hägnet, t.ex. Öresundsregionen, Göteborg samt ett gäng till som jag missade när jag sov på geografilektionen. Det är så typiskt att de ska slösa alla andras pengar på bekvämligheter för 08:orna.
Tydligen så sov du på geografilektionen :D för mälardalen består INTE av bara 08:orna. :D
majos :) :)
limpan200
2007-06-14, 19:30
Det innehåller GNÄLLbältet också
Det innehåller GNÄLLbältet också
Tog det bara 2 veckor för dig att hitta ytterligare en av de som tillhör mälardalen? :D
majos :) :)