Visa fullständig version : ComHem - Nasare
För tillfället så är det för mycket folk som anser sig ha fungerande kort till ComHem.
Genom att registrera en till användare, och med den även påstå sig ha ett fungerande kort, så tror dom allvarligt att vi går på det.
Det dom kanske inte tänker på är att vi loggar alla ip's som kommer in här, och vi kollar lätt upp om det har varit någon annan inne på samma ip.
Så tills vidare, REGISTRERINGEN ÄR AVSTÄNGD!
Helt rätt att stänga registreringen.
En liten fråga i sammanhanget. Det finns ju rätt många som säger ditt o datt.
Kan man inte ha dagens rykte.
tex
idag har idiotföretag nr 23 försökt sälja idiotkort till comhem för 750 kr.
så man får en koll på vad alla rykten är.
thomas_d
2004-05-24, 22:27
varför tar det sån tid att få fram kort till comhem
nåt geni måste ju ha knäckt skiten
Knijtan2000
2004-06-12, 17:09
därför att det är connax
Testa själv, så ser du hur lätt det är! :D
majos :) :)
TouchMan65
2004-06-12, 20:58
Håller med föregående talare. :D Att vissa inte kan ha förståelse för att vissa "okända" ting tar tid! :-/
JeppeBerg
2004-07-02, 14:11
mmm, men det kanske är ett geni som har skapat skiten :evil:
hehe det stämmer nod tyvär :cry:
Tjena Comhem via kabelnät fungerar i vissa städer med samma kodning
som finns på stopstop bla.Där jag bor fungerar det både med titanium och mII kort.Men i anndra städer fungerar det inte alls.har testat på en Philipsdecoder från comhem fungerar perfekt.
som finns på stopstop bla.Där jag bor fungerar det både med titanium och mII kort.Men i anndra städer fungerar det inte alls.har testat på en Philipsdecoder från comhem fungerar perfekt.
Det låter som du har Canal Digitals kabeltv och inte ComHem.
edit: ComHem har inga Philips boxar. :roll:
Det låter som du har Canal Digitals kabeltv och inte ComHem.
edit: ComHem har inga Philips boxar. :roll:
Ja det stämmer det är Canal Digital.Fel av mig :wink:
marabou77
2004-09-27, 00:58
än så länge tunnlar comhem via**s via c*n*a* men vad jag hört så ska de ändra på detta inom kort, så då e bara börja om från början igen...
lasseman
2004-10-02, 18:57
Någon frågade varför ingen har lyckats knäcka comhem kodning..
var på en svarar "därför att det är connax" då undrar jag vad har canal digital då ???? har inte dom oxå conax fast utan så kallad tunnling så som comhem..Men där finns filer och koder tillgängliga idag detta trotts att deras system officiellt inte är knäckt...hur komme detta sig då ????
kanske klurigare att knäcka ett system som tunnlar osv?
TouchMan65
2004-10-02, 23:07
De har ju mer eller mindre tagit piraternas "system" kan man väl säga? Och gjort det svårare..ÄN!
Men men...som de gamla ordspråket säger: "En kedja är inte starkare än den svagaste länk". Kruxet är ju att finna denna länk. Vilket vissa verkar vara oförstående av svårighetsgraden i detta - speciellt för ett nytt system.
Någon som minns när V*aa**ess gick att kollas på efter att de kommit ut som nytt? Samt C*n*x, hur lång tid tog det sedan begynnelsen? Intressant att veta..
Det här är ett nyhetsforum inte nått för diskussioner, den här avdelningen är publik för vem som helst
varför finns det inga piratkort till comhem???
El Lokko
2005-11-30, 14:13
Du tror inte att det är för att det inte lyckats blivit knäckt än???? 8)
El L :lol: kk :lol:
Du tror inte att det är för att det inte lyckats blivit knäckt än???? 8)
El L :lol: kk :lol:hur kan man knäca den koden då ??
Det här är ett nyhetsforum inte nått för diskussioner, den här avdelningen är publik för vem som helst
Jag citerar mig själv, följ rådet annars stängs ämnet
Jag citerar mig själv, följ rådet annars stängs ämnetpiss skalle du stäng det här ämnet anars så blir jag uppkäftig
Två varningar utfärdade till zander9.
Att göra ett sådant påhopp är inte jävligt smart.
En till varning och du är permanent bannad från forumet.