![]() |
|
|
|||||||
| Notiser |
| Com Hem Har du tre hål i väggen? Då har du Com Hem. Alla frågor om Com Hem's kanaler, driftstörningar m.m ställs och diskuteras här. |
| Visa resultat för omröstning: Hur mycket gillar du ComHem? | |||
| Jättemycket! |
|
2 | 7.41% |
| Lite grand! |
|
5 | 18.52% |
| Tveksam! |
|
4 | 14.81% |
| Vad då GILLAR?! |
|
16 | 59.26% |
| Antal röster: 27. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: Feb 2010
|
Hej! Jag har just blivit kund hos ComHem och hoppat på deras TV Large + Discovery HD Showcase. Passade på att skaffa Humax HD PVR-1000C. Den fungerade jättebra första veckan, då jag hade ALLA ComHem-kanaler och då spelade jag in en massa filmer så den blev fylld till 100% (just efter att sista filmen var slut, tog hårddisken slut).
Men... ![]() ...nu går det bara att titta på ComHem-kanalerna i Humax:en med MITT kort (enligt ComHems kundtjänst). Min flickvän har ComHem TV Small med Säsongskortet men tyvärr är PVR:en låst till mitt kort, för det enda som visas på TV:n med hennes kort insatt i PVR:en är "Laddar konfigarationsdata. Vänta." (Dock funkar hennes kort insatt i CA-modulen i min Panasonic 42" plasma (TX-PF42S10) men den kan ju inte spela in programmen. Dessutom verkar inte Canal+ Sport HD & Film HD funka, antingen pga att det inte är en CA+ modul eller att HD-kanalerna inte ingår i hennes TV Small.) Lång utläggning till en kort fråga: ![]() Går det att få min HD-PVR att även fungera med hennes kort (typ ch*ppning)? MVH / Micke P. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: Oct 2007
|
nepp
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reg.datum: Oct 2009
|
Det går inte att ha boxen mellan 2 kundbilder utan varje gån ni ska växla kortet får ni ringa in till comhem och skicka ut ny pairing, alternativet är isåfall att en av er överlåter abonnemanget till den andra så är problemet löst + att ni får ett nytt kort med ny frivisning
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: Jan 2009
|
Går det att ha säsongskortet utan att ha canal+?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Donator
Reg.datum: Nov 2003
|
Nej. Förmodligen eftersom vissa matcher går på Canal+ Sport.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reg.datum: Apr 2003
|
|
![]() |
| Bokmärken |
| Taggar |
| att, flickväns, fungera, humax, humax hd pvr-1000c, kan, kort, låsa, man, min, pvr1000c, upp, även |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Comhems Humax (CXHD-1000C) till CanalDigital? | FredrikLivendahl | Canal Digital | 19 | 2010-08-11 08:41 |
| låsa upp Humax HD PVR-1000c som är låst till comhem? | inztructor | Com Hem | 8 | 2010-01-18 22:26 |
| Humax CXHD-1000c HD | Freelock | Com Hem | 2 | 2010-01-11 22:22 |
| Humax 5100T + GK Funkar!, kanske även funkar till 212t !? | ampl | Boxer | 2 | 2003-03-25 11:59 |