Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Mp3

  1. #1

    Mp3

    Någon som vet om det finns ett program (gärna gratis :lol: ) som man kan bränna mp3 låtar i den ordning man önskar. När jag skall bränna en skiva för bilstereon blir ordningen inte alls som ja lade upp dem i Roxio.

  2. #2
    Nero , Easy cd creator , vet dock ej om dom e gratis (men de kan man väll "Fixxxa")

  3. #3
    "Fattar" dessa programmen vilken ordning låtarna skall komma på skivan när man spelar upp dem? Om man döper början av filererna till 01,01 osv blir det rätt ordning då? Tacksam för svar.

  4. #4
    du drar själv i vilken ordning du vill att dom ska komma i...behöver inte byta namn

  5. #5
    Det blir ändå huller om buller i bilstereon. Visst kan man lägga i kataloger men låtarna kommer inte i ordning där heller. Vilket program använder du Stiffe?

  6. #6
    Dra låtarna i den ordning du vill ha dem i Nero Burning Rom 6.0, så får du låtarna i rätt ordning.
    Andvänd inga kataloger.

  7. #7
    jag använder också nero..går likabra med roxio men nero tycker jag är bäst

  8. #8
    Men menar han inte att han vill bränna en skiva med mp3-låtar på? Altså inte göra en audio-cd från mp3?
    Nollvision i skogen

  9. #9
    det är det vi snackar om....att han vill göra det och lägga det i rätt ordning som han själv önskar...

    btw...Easy cd creator är Roxio...

  10. #10
    Easy cd creator kommer väll från Adaptec inte roxio???

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss