Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 41 till 45 av 45

Ämne: Det förnekas att detta skall vara löst, men..

  1. #41
    Citat Ursprungligen postat av BBfordson
    lås den här tråden :evil:
    Är det hjälp med kort eller hjälp med stavning som ni håller på med?

  2. #42
    Att ni bara kan fokusera på stavningar istf det mest primära : KORTEN!! Väx upp nu grabbar och visa att ni är MÄN! Är inte huvudsyftet att FÖRSTÅ varandra, om fri-TV??

    Alltså : VARFÖR slösa tid, energi och annat på ointressanta saker, huruvida skolans utbildningssyfte kollapsat eller enbart gemene man? Då kan vi ju diskutera hur mycket som helst. Och detta anser jag oviktigt i denna tråd.

    Tack för mig.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  3. #43

    Håller med...

    Jag håller med TouchMan65 :!: , sluta gnälla på stavningen, huvudsaken är väl att vi förstår vad den som skriver menar!!! :wink: DET VIKTIGASTE ÄR JU ATT KNÄCKA BOXER SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT. Låt inte ett så superbt forum som detta förstöras av gnäll på stavning, skärpning!!! ni har ju loggat in för att diskutera boxerkort och inte stavning. :!:

  4. #44

    Håller med

    Kan inte annat än hålla med!! Varje gång man går in hit och ser att det skapats ett nytt inlägg blir man glad i hågen över att nu... nu kanske det har hänt nåt......... Men vad ser man!! Nån person som bara är tvungen att ödsla tid och livslängd på dom annars så hårt använda tangenterna bara för att hispa ur sig en massa skit och fördöma folk som stavar fel. Nä fy f-n säger jag bara.... Och till er som verkligen försöker knäcka boxer... Jobba hårdare

    Tack för mig

    SweGuy

  5. #45
    Ännu en tråd som har ballat ur...suck. Tråden låst.

Liknande ämnen

  1. kan detta vara sant eller är det bluff
    Av catlak i forum IP-TV
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-30, 00:09
  2. DETTA KAN INTE VARA SANT!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Av lacrits68 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-05-19, 18:03
  3. Nu är CD löst ;-)
    Av El Lokko i forum Canal Digital
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-10-05, 10:40
  4. Kan detta vara något??
    Av tobigforyou i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 17:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss