Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: Nds....

  1. #31
    Dom som sitter och programerar virus sitter inne med otroliga kunskaper i programering, tänk om dom använde sina kunskaper på nått vettigt istället, t.e.x. att knäcka tv krypteringar, då skulle detta problem vara löst nu.

  2. #32
    Lättare bygga en Terminator än lära ut framtida Byggare-Bob!
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  3. #33
    Hmmm....Undrar vilka människor som sitter och försöker knäcka korten. Tja, kanske hackers. Vilka annars!

  4. #34
    drog ner den där filen häromdan, är en .hex-fil men jag har ingen aning om hur jag ska använda skiten...men det är nog lika bra det...

  5. #35
    Jag är av den uppfattningen att om du tar hem något från en sat-upload så är det rysk roulette. Jag har aldrig tagit hem något från en upload o tänker aldrig göra det. Är det något vettigt som någon har lagt upp så kommer det att ligga uppe på vettiga sidor med gott rykte inom en snar framtid.

    tänk er för både en och två gånger innan ni laddar ner från de där loppboen! :evil:

    /soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  6. #36
    Inte undra på att du kallar dig för Tony Soprano, du låter andra göra s**tjobbet 8) I dig your style dude :wink:
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss