Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 36

Ämne: Nds....

  1. #1

    Nds....

    Nogon som egentligen vet hur svårknäckt det är? :?:
    Även blåbär är gröna från början....

  2. #2
    Det är ingen som har knäckt det i england än, dom har kört sedan 1997 så det ser inte så bra ut.

  3. #3
    Verkligen inte....inget kulig framtid vi går tilmötes då...
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #4
    va lugn det kommer snart wiggen
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    ja tror också det bara än tidsfråga
    Dreambox

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    personligen tror jag det blir svårknäckt, men samtidigt, det dom kör i England, är efter vad jag hört är inget programkort till, utan koderna ligger integrerat i mjukvaran när kunden beställer boxen = genast svårare att manipulera...men men...rätta mig om jag har fel.
    :roll: :roll:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  7. #7
    tror inte det spelar så stor roll om nycklarna ligger i ett chip i boxen eller i ett chip på ett kort..

  8. #8
    Det går ALLTID att manipulera elektronik, bara man har kunskapen till detta. Det är just det som är problemet - att hitta lösningen!

    "Kommer, kommer inte" börjar ju nästan likna Shakespeares Romeo & Juliet.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  9. #9
    Hmm, tror inte att det bara löser sig. Kolla på Comhem och Boxer där finns inget i varje fall inte publikt och om någon fixar det så är det nog tyvärr så att det inte blir publikt.
    :-( :-( :-(

  10. #10
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Det går ALLTID att manipulera elektronik, bara man har kunskapen till detta. Det är just det som är problemet - att hitta lösningen!

    "Kommer, kommer inte" börjar ju nästan likna Shakespeares Romeo & Juliet.
    självklart...så länge människan skapar något går det alltid att lösa...men det tar tid, och vi vanliga dödliga har ju tyvärr inte kunskapen som du skriver, sen vore det ju inte fel om man hade lite bättre utrustning för denna härliga hobby..... :wink:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss