Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 26

Ämne: Comhems utbud

  1. #11
    jo, det är det dom har slutat med nu. och istället har dom small.

  2. #12
    Dom är ju inte kloka i sin prissättning.
    Vill man köpa en kanal så kostar den 29+39= 68 spänn!!! Tokigt mycket...

    Deras Small paket skulle ju typ varit 3 valfria kanaler för 69kr, det hade varit rimligt.

    Fråga: borde inte SVTs Barnkanal/Kunskapskanal vara fria, de betalas ju via tvlicenspengar!?? (alltså om man har en box + progamkort)

  3. #13
    Hjälp! Innebär de nya kanalpaketen att 8-favoriter försvinner? Den nya är ju helt värdelösa om man inte kan välja sina egna kanaler. I meduimpaketet som är i min prisklass finns ju inte många av de kanaler som jag vill ha.

    Barnkanalen är ju faktiskt en licenskanal, hur de kan ta extra betalt för den och SVT24 är mycket underligt. Tror det enda rätta är att byta till marksänd tv eller pirata mer än man någonsin tänkt tidigare.

  4. #14
    barn och kunskapskanalen är vanliga betalkanaler. Dom ingår inte i sverige must carry utbud. Dock ingår svt24 som must carry i digitalt. com hems "smarta" lösning är att eftersom 29:- är för själva avgiften för kortet och abbonemangt så kan dom på så vis slänga in svt24 där.
    som jag förstår det kommer 8fav försvinna i den mån att com hem inte kommer göra reklam för den eller ge kunderna möjlighet att beställa det över nätet/papper/butik, men rykten säger att det kommer gå beställa om man ringer in och frågar specifikt efter 8dac på deras support.

  5. #15
    Man kommer fortfarande kunna beställa 8Favoriter ifall man verkligen vill ha det. Åtminstone året ut är vad jag har hört.

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av nightmarecity
    Man kommer fortfarande kunna beställa 8Favoriter ifall man verkligen vill ha det. Åtminstone året ut är vad jag har hört.
    Vad jag förstått väntar också en prishöjning på 8 Favoriter vid årsskiftet. Ett par tior extra i månaden lär det bli.

    Det känns nästan som att com hem vill bli av med 8 Favoriter. tror att det försvinner helt ganska snart?

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av the varan
    Citat Ursprungligen postat av nightmarecity
    Man kommer fortfarande kunna beställa 8Favoriter ifall man verkligen vill ha det. Åtminstone året ut är vad jag har hört.
    Vad jag förstått väntar också en prishöjning på 8 Favoriter vid årsskiftet. Ett par tior extra i månaden lär det bli.

    Det känns nästan som att com hem vill bli av med 8 Favoriter. tror att det försvinner helt ganska snart?
    Det är inget jag har hört, utan den prisökning som kommer bli är att ifall man byter i sina 8F via samtal till Kundtjänst kommer det att kosta 15kr, Men det är gratis ifall man byter via internet.

  8. #18

    ?

    Citat Ursprungligen postat av nightmarecity
    Det är inget jag har hört, utan den prisökning som kommer bli är att ifall man byter i sina 8F via samtal till Kundtjänst kommer det att kosta 15kr, Men det är gratis ifall man byter via internet.
    Du kan alltså bekräfta att 8 Favoriter finns kvar efter nyår för nytäckning och dessutom med oförändrad månadskostnad?

  9. #19
    efter nyår vet jag inte men året ut iallafall..

  10. #20
    Citat Ursprungligen postat av nightmarecity
    efter nyår vet jag inte men året ut iallafall..
    Personligen tycker jag att det vore enormt korkat av com hem att skrota 8 favoriter. Då försvinner allt som har med valfrihet att göra. Att plocka ihop 8 á la carte-kanaler skulle bli enormt dyrt. Färdiga programpaket som Medium innebär att man får en drös med kanaler man inte tittar på men dessvärre måste betala för.

Liknande ämnen

  1. DVB-C och analogt utbud
    Av Jimjonson i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 22:32
  2. Vill ni ha NASN Europe i comhems utbud?
    Av slomo i forum Com Hem
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 16:43
  3. CD utbud?
    Av Dado2002 i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-09-22, 11:22
  4. Andra kanaler än comhems utbud
    Av ailet i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-07, 22:02
  5. Orginalkortets utbud?
    Av Stimo i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-02-05, 21:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss