Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 26 av 26

Ämne: Comhems utbud

  1. #21
    Tycker detsamma, tror ingen förutom Gunnar Asp tycker det är bra

  2. #22
    Mailade ComHem huruvida man fortfarande kunde beställa "8 Favoriter", och fick till svar att det ska gå bra men att jag var tvungen att skynda mig eftersom de inte visste hur länge det skulle vara möjligt. Är osäker på om jag ska skaffa detta. Är intresserad av 3-5 olika kanaler egentligen. Någon som hört huruvida det kommmer något mer alternativ efter årsskiftet?

  3. #23
    Citat Ursprungligen postat av ahglumslov
    Är intresserad av 3-5 olika kanaler egentligen. Någon som hört huruvida det kommmer något mer alternativ efter årsskiftet?
    Jag gissar att com hem enbart väljer att satsa på sina färdiga paket. Det är en billigare lösning för dem.

  4. #24
    Dom skryter om sitt "a la carte" och small paketet. Det känns som om dom inte vill ha kunder längre :/

  5. #25
    måste säga att jag e nöjd som faan med comhem ,min frihyra av "box" gick ut vid årsskiftet nu o jag skulle börja betala för boxen .. ringde comhem ,dom sa bara ,de e lungt .. köp loss boxen för 199 spänn o förtsätt med dina 8 favoriter för 129 spänn i månaden .. =D

  6. #26
    Köp ut den du. Jag gjorde det för länge sedan och har ännu inte behövt betala något. De verkar inte ha så bra koll...

Liknande ämnen

  1. DVB-C och analogt utbud
    Av Jimjonson i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 22:32
  2. Vill ni ha NASN Europe i comhems utbud?
    Av slomo i forum Com Hem
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 16:43
  3. CD utbud?
    Av Dado2002 i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-09-22, 11:22
  4. Andra kanaler än comhems utbud
    Av ailet i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-07, 22:02
  5. Orginalkortets utbud?
    Av Stimo i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-02-05, 21:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss