Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: TV-chile hotbrid

  1. #1

    TV-chile hotbrid

    Info som har kommit på de spanska kanalerna är att dom skall koda dem den 5 nov är det någon som vet vad det är för system dom skall andvända eller är det bara att vänta och när det är dax kan någon snäll hjälpa mig att hitta koderna om det går
    mvh Uffe

  2. #2
    Kan ingen spanska :? men efter att gott igenom en del sidor hittade jag denna http://www.olisat.com/abonados.htm .
    Verkar som dom ska gå över till IRDITO2 då är det mörkt, ingen som vad jag vet lyckats knäcka det systemet :cry: iallafall ännu :wink:

  3. #3

    TV-Chile

    Det var uppmuntrande men jag har hört att det skall finnas en sat jämte sirius som andvänds och att man kan få in många av kanalerna bla TV Chile fritt men att den försvinner med jämna mellanrum ng min om detta är sant så vore jag glad om det finns någon som har lite mer info om detta vad jag kan se så verkar det inte som om att den finns i listorna på nätet.
    Ps den skall vara svår att få in pga att de andra stör

  4. #4
    Nu har dom kodat den och är det någon som vet hur man gör för att koda av Irdeto 2 om att så vore jag glad för svar.

  5. #5
    Om det är Irdeto2 så är det omöjligt
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

    Något nytt om tvn chile ???

    Verkar inget vidare.. i Irdeto2 ..

    Vad behöver man mer för att se spanska kannalerna ???

    Undrar bara om det gåt att se tv chile på Cannadigitals utbud med Titanum kort ?

  7. #7
    nu ligger tvchile fritt passa på och kollA

  8. #8

  9. #9
    Är det nån som vet om dom har kommit på hur man avkodar Irdeto2

Liknande ämnen

  1. tv chile :) :) :) :)
    Av caturro71 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 22:19
  2. TV Chile
    Av uffjikea i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 10:53
  3. TV Chile
    Av hassle i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-01, 16:41
  4. tvn chile
    Av nisse30 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-02, 19:58
  5. [LÖST] hjälp med tv chile
    Av elias i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-02, 15:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss