Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 28

Ämne: Är jag ensam om detta?

  1. #1

    Är jag ensam om detta?

    Efter alla av och på med strömmen efter stormen så sa CD's Pioneer upp sig... så jag vart tvungen att skicka tillbaka den och fick en Grundig istället.....

    Nu har fått att det blir svart i rutan 1-30s titt som tätt.... Hade aldrig det här problemet med min gamla Pioneer...

    Är det så att det är vajsing med Grundigen?
    Eller är det bugg på nyaste M2 filen??

    Eller har jag bara haft tur innan med pioneeren att den inte vart svart?

    //Glenning
    Bara döda fiskar följer med strömmen

  2. #2
    Det händer med min Nokia ibland. Bara byta kanal å gå tillbaka så kommer bilden. Annars vänta en stund så kommer bilden tillbaka.

    Det var nog så att din Pioner var en klass för sig. Ring till CD å klaga på att piratkortet inte fungerar lika bra i Grundig boxen! :lol:

    Satgoze

  3. #3
    Det vore ju nått... :lol:

    Däremot så sa han på CD att jag skulle få en lika dan så...

    Det är så irriterande när man glor på hockeyn ...
    När det är dom finaste lägena så slår det aldrig fel att det blir svart....
    Bara döda fiskar följer med strömmen

  4. #4
    Det år nog Mll kortens fel vissa åmkodnigar gårdet bätre Titaniom kort har inte detta fel andra sidan till Titaniomkort kåmer filerna senare (sista åmkådingen var väll ondantag?)
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  5. #5
    Men tycker att det borde vara Grundigen som krånglar..Eftersom det har funkat felfritt med min gamla.. Ell
    Bara döda fiskar följer med strömmen

  6. #6
    Det gör min också, är väll inte det bästa lådan direkt! men den duger

  7. #7
    Joo men Canal Digitals motagare är intte dåm bästa, jag har en Humax och Dreambox det händer sama sak med dem när jag använder Mll kort Titaniom händer det aldrig. Jag kör bara så länge Mll kort tils det fins fil till Titanium. Men alla har inte råd med flera olika kort, då fårman stå yt med att det det blir mål onder svart bild , åftast det kåmer repris.

    du kan intte syla Pioner det är ganska olika med ulika kådnigar vissa omkådnigar går det väldig bra visa ärdet mucket småa uppehål.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  8. #8
    @Pena: Jag har läst ett antal av dina inlägg, och dom är oftast hjälpsamma och aldrig några sarkastiska kommentarer. Fast det är en sak som jag undrar: din stavning? Skriver du så eller är det något som du har lagt dig till med?

  9. #9
    det här jag kag svara på. Vår gode vän pena kommer från finland. Roligt med andra nationaliteter på detta boardet :smile:
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  10. #10
    Självklart, pena hjälper till på ett bra sätt. Jag önskade att fler var som honom.

Liknande ämnen

  1. Nu är jag inte ensam
    Av jb i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-16, 11:32
  2. Vad fan e nu detta?
    Av lodis63 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-22, 16:12
  3. vad är detta?
    Av limpo i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 21:43
  4. [LÖST] går detta
    Av drbig i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-11, 22:03
  5. Vad är detta?
    Av Mr dast i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-09-16, 19:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss