Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 3456 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 54

Ämne: fotboll

  1. #41
    Ok tack! Ska ladda hem TMB editorn

  2. #42
    Verkar ha samma problem som thelv.
    Vad gör jag för fel? Har en nokia 9802, conax modul, laddat tmb på kortet med titanium loader men har bara en svart ruta på multivision kanalerna. Kan ngn. hjälpa mig?

  3. #43
    Har du bild på dom andra TPS kanalerna eller är det bara svart på Multivision?

  4. #44
    Nä, det är ingen bild på ngn tps kanal... Vad gör jag för fel? Tacksam för hjälp.

  5. #45
    Jag har väl gjort precis på samma sätt som Flash-2.
    Jag har t.om samma mottagare. Anders_79 du använder dig av en Sammy verkar det som och vi av en nokia 9802.
    Finns det olika TMB2.8 för olika boxar :?:

    I ett tidigare svar på detta topic användes en Nokia 9802 så möjligheterna verkar finnas att det ska fungera.

    Ang. TMB editorn: Är det meningen att man skall editera in filerna eller kan man göra det lätt för sig och använda sig av load och write :?:
    När det gäller Titanium loadern så bränner man ju direkt.

    Hur ofta kommer omkodningar på TPS :?:

    Tack för all support.

  6. #46
    Jag vet att TMB filen funkar på TPS för tillfället..men som du säger så har jag en samsung 9500 AY ..

    Vad har du för conax modul .. 4.0 eller?

    Editera in nyklar gör man när man dom något Satelit packet byter koder ja, och om det inte har kommit ut nån uppdatering av TMB dvs, men nya koder, då editerar man in dom nya koderna med hjälp av TMB editorn...

    Toxic ska se till att jag kommer få lägga ut TMB filen här o jag kommer uppdatera den dagligen.. :clap:

    Jag skulle rekomendera att Proga kortet med TMB egna editor/progger..

    Du loadar först flash sedan .eep o write card.. Glöm inte o erase kortet först..

    Vad har ni för OS på kortet? De kan vara det som strular för er..

    När ni stoppar in modulen i er Nokia box.. hittar boxen modulen?

    Min kompis hade problem med sin modul till nokia boxen, boxen hittade inte modulen.

  7. #47
    Titanium os: 1.06
    Modul: Conax 4.0

    TMB editor:

    *Först gå till progger menyn och erase card.
    *Vara kvar i progger menyn och ladda in hex och Eep.
    *Välja "write TC" även detta i progger menyn.
    *Gå till editor och läsa key och se alla inbrända nycklar komma upp
    I rullningslisten för Viaccess kan man även hitta TPS-France
    *Cardmenyn har jag lite funderingar över, finns det något man behöver ändra där :?: Vad betyder DW :?:
    Dessa inställningar i cardmenyn kan jag ju även justera när jag går in på modulen på boxen (ja boxen hittar modulen).
    När man tittar på status på modulen(i boxen) står det.

    The Mighty Bossom
    Build 28 november (Beror detta på att flashen är äldre :?: )
    Conaxcam
    Cas: Viaccess
    None DW

  8. #48
    vad är det EMU card files? kan man använda sig av en funcard elller?

  9. #49
    Ska man risker och köpa en titanium card eller kommer de snart och byter cryptering ?
    några tips om det för jag är beruende av fotboll och jag vill helst inte betala abb för canal +.
    tacksam om ni kan svara m.v.h jovani

  10. #50
    Om det bara är TPS som du är intresserad så går det väl med ett silver eller fun också.

    Vad man sen ska använda för filer beror på vad man har för cam


    Passar öven på att flytta hela den här tråden till övrigt eftersom den inte handlar om CD längre (om den någonsin gjort det)
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Fotboll
    Av Evex i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 22:20
  2. Fotboll
    Av ekno_ i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-09-19, 16:09
  3. Amrekansk fotboll [NFL]
    Av johan455 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-08, 08:30
  4. Fotboll hos canaldigital
    Av Mega-Man i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-30, 10:47
  5. Fotboll
    Av telianen i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-08, 17:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss