Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Formel1?

  1. #11
    Nej , för jag antar att du har huvudena installda på Sirius=viasat och Thor=CD det är cr. 6 grader mellan dom.
    Astra ligger på 19 grader öst Sirius på 5 grader öst alltså behöver du ett nytt fäste om du inte kan vinkla om det du har.
    Finns fästen som tar flera huvuden men oftast behövs en större tallrik för ju mer vinkling på huvudena ju sämre signal

    Jag föreslår en till parabol som tar in astra och hotbird om plats finns, man vet ju aldrig CD kan ju fungera igen med p-kort menar jag
    :wink:

  2. #12
    fel av mig. jag menade RTL på astra men skrev e.s.p. men de sänder f1 på rtl där kan ni se både kval tävling. hoppas att ni har överseende med detta sorry
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  3. #13
    de fungera perfekt med din parabol,och fyra lnb,då har du Thor ,Sirius,Hotbird och Astra,ca 2000kanaler.Men minst krävs 88cm-
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  4. #14
    Tack och bock... Bra forum detta. Inta massa blaj från personer som inte vet ett skit.

  5. #15
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Mar 2012
    Inlägg
    1 016
    Tackad
    77 gånger
    Startar upp denna gamla tråd.
    Vet ni om Formel 1 vm kvalet och loppet kommer att visas på TV10 eller TV3 nu när Marcus ericsson från sverige kommer att köra i F1 ?
    Senast redigerad av joakim95 den 2014-02-24 klockan 14:49.
    Apple TV 4K, Humax BXR-HD+ 2 SE, Sagemcom RT-90

  6. #16

  7. #17
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Mar 2012
    Inlägg
    1 016
    Tackad
    77 gånger
    Ok då blir det synd om dem som inte har viasat motor och skulle vilja se F1 när en svensk är med och kör.
    Apple TV 4K, Humax BXR-HD+ 2 SE, Sagemcom RT-90

  8. #18
    Går att se på Tyska RTL live med Astra1 19,2 öst Normal parabol 70-90cm , samt BBC one Astra 2E 28,2 öst (Dock krävs det mycket stor parabol på Astra 2E = öst kusten samt norrut (1,8-3,7m..)
    Mer info finner ni på min blogg om ni vill:http://66an.wordpress.com/

  9. #19
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Om du kan hosta upp lite pengar så kommer det att sändas på VIASAT motor.

    Annars är det RTL som gäller (Reklampauserna är ungefär som för TV3s OS-sändningar) Reklampauserna är inte längre eller flera än i OS, men då de är på tyska känns de säkert långa.

    Den bästa bevakningen görs av BBC med David Coulthard som fantastiskt kunnig kommentator (Kräver som ovan nämnts en ganska häftig parabol eller att du läser på hur du kan ta emot den streaming över Internet som BBC har. Den är IP-skyddad så att endast IP-nummer i Storbritannien kan ta emot strömmen.

Liknande ämnen

  1. shell formel1 soppa
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-09-07, 20:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss