Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Byta grejer

  1. #1

    Byta grejer

    Är det någon som har en 54-Mbit trådlös accesspunkt och som behöver ett extra USB-nätverkskort?

    Jag har en väldigt ny 54Mbit 3COM AP med inbyggd router/brandvägg.. Bara ett par månader gammal. Skulle behöva byta den mot en AP som man kan ställa i brygg-läge så jag kan koppla den mot min andra AP...

    Så...en trådlös AP och ett USB nätverkskort till den - mot en trådlös AP.
    Om det finns någon i stockholm som kan tänka sig byta. Är för snål för att skicka prylarna.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  2. #2

  3. #3
    Vet, men jag orkade inte.
    Vill inte hålla på å hassla med folk, byte rakt av annars köper jag en istället. inte så mycket deg det handlar om.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Liknande ämnen

  1. Byta BL
    Av Appen i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 17:56
  2. Oxå data grejer
    Av Anders_79 i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-01-06, 17:13
  3. Köpa lite dator grejer.
    Av braindead i forum Övrigt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-01-03, 16:23
  4. bra sida som man kan köpa satellit grejer?
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-26, 17:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss