Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 37

Ämne: viasat guld 199 skr-

  1. #11
    Jo du Bond, jag fick brev från Eklid igår (torsdag), fick fylla i och skriva under avtalet till Via. Boxen skickas ut när de har tagit emot det underskrivna avtalet.

    Boxen bör komma någon gång i mitten av nästa vecka.

    Satgoze :wink:

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av insigma
    ja kan fixa bort startavgiften
    Tydligen så kan de flesta återförsäljare fixa det. :evil:

    Apropå Viasats generösa erbjudanden: Kan det vara nåt på gång med NDS som gör att de vill binda upp nya kunder? Jämfört med CD:s "erbjudanden" med gratis installation skänker Viasat ut sina grejor. Det snackas ju om att NDS garanterar säkerheten under 2 år på krypteringen, sedan är det upp till Viasat att bekosta uppgraderingar o.s.v. Två år har väl gått snart sedan NDS sjösatte Videoguard?

  3. #13

    Undra på

    att månadsavgifterna blir höga när dom skänker bort en massa grejer.
    Är man redan kund kan man inte utnyttja dessa erbjudanden.

  4. #14
    JAg har oxå beställt från Eklid. Jag skulle känna mig j-vligt less om jag precis tecknat 24 mån till ord. pris innan de körde igång kampanjen.

  5. #15
    Jag har svårt att förstå att någon vill ha Viasats utbud. Det är ju ren luft! En massa Viasat sport-kanaler som visar repriser av FA-cupen 1973 & K1 från ifjol. Ett gäng filmkanaler som visar filmer man inte hört talas om eller har sänts på Canal Plus för ett & etthalvt år sedan. Det enda dom kan erbjuda är egentligen Champions League. Ren skit alltså! Skulle aldrrig få för mig att betala för Viasats utbud!

  6. #16
    Jag vill ha det, men helst inte betala för det :wink:

    För att nämna några exempel på varför man bör skaffa Viasat:
    -HockeyVM
    -

    Ehh. :shock: Det finns säkert mer... De sänder engelsk toppfotboll emellanåt. Och, ja just det. Fyran kommer så småningom och säkert femman oxå.

    Jag har beställt från Eklid 13/4. Mailade dom i måndags och frågade efter avtalet. Det kom i tisdags. Jag returnerade avtalet igår och fick idag beskedet att boxen var skickad. Jag räknar med att den dyker upp på måndag. Vad gäller hemmabioanläggningen kan det dröja längre, upp till 21 dgr enl. avtalet. Jag anser att det är schysst lev.tid, men det kan vara p.g.a. att jag låg på lite.

    Citat Ursprungligen postat av babba
    Jag har svårt att förstå att någon vill ha Viasats utbud. Det är ju ren luft! En massa Viasat sport-kanaler som visar repriser av FA-cupen 1973 & K1 från ifjol. Ett gäng filmkanaler som visar filmer man inte hört talas om eller har sänts på Canal Plus för ett & etthalvt år sedan. Det enda dom kan erbjuda är egentligen Champions League. Ren skit alltså! Skulle aldrrig få för mig att betala för Viasats utbud!
    Du har inga problem med att bli rånad av CD då? (Jag antar att du pungar ut 400-500 spänn i månaden till dom)

  7. #17
    En förmodligen dum fråga...
    Men eftersom jag ej kan finna informationen så frågar jag iaf.
    Om man beställer ett paket med sk "Buy & Try" med Visat Guld programpaket ingår då den norska och danska 3:an som den gjorde förrut?
    Jag ställer frågan pga att jag är fotbollstokig och framförallt den norska 3:an är jädrigt duktig på att täcka in UEFA och Champions Leuge matcher!
    Iofs kanske dessa matcher täcks av Viasat Sport kanalerna men ändå är det någon som vet svaret på frågan/frågorna? 8)
    Tacksam för svar
    Jesse James

  8. #18
    Citat Ursprungligen postat av Jesse James
    En förmodligen dum fråga...
    Men eftersom jag ej kan finna informationen så frågar jag iaf.
    Om man beställer ett paket med sk "Buy & Try" med Visat Guld programpaket ingår då den norska och danska 3:an som den gjorde förrut?
    Jag ställer frågan pga att jag är fotbollstokig och framförallt den norska 3:an är jädrigt duktig på att täcka in UEFA och Champions Leuge matcher!
    Iofs kanske dessa matcher täcks av Viasat Sport kanalerna men ändå är det någon som vet svaret på frågan/frågorna? 8)
    Tacksam för svar
    Jesse James
    Ja det gör de, med guld och silver får man alla de nordiska versionerna av trean. Dock inte med BAS abonnemanget.

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av dragonball
    Citat Ursprungligen postat av Jesse James
    En förmodligen dum fråga...
    Men eftersom jag ej kan finna informationen så frågar jag iaf.
    Om man beställer ett paket med sk "Buy & Try" med Visat Guld programpaket ingår då den norska och danska 3:an som den gjorde förrut?
    Jag ställer frågan pga att jag är fotbollstokig och framförallt den norska 3:an är jädrigt duktig på att täcka in UEFA och Champions Leuge matcher!
    Iofs kanske dessa matcher täcks av Viasat Sport kanalerna men ändå är det någon som vet svaret på frågan/frågorna? 8)
    Tacksam för svar
    Jesse James
    Ja det gör de, med guld och silver får man alla de nordiska versionerna av trean. Dock inte med BAS abonnemanget.
    Med basabonnemanget får man alla Nordiska 3:ans
    kanaler och Danska 3+.

  10. #20
    Tack för kanoon svar :lol: 8)
    //Jesse James

Liknande ämnen

  1. Viasat guld med gammal parabol?
    Av rillian i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 21:16
  2. viasat guld kort
    Av pitbullsweden i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-04-17, 10:42
  3. AU-kort till Viasat Guld...???
    Av kenny i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-07-10, 07:24
  4. Viasat Guld
    Av conta80 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 12:09
  5. Viasat guld??
    Av swärdet i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 12:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss