Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Topfield TF 5510 PVR

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    184
    Tackad
    2 gånger

    Topfield TF 5510 PVR

    Jag köpte en TF 5510 PVR för att kunna överföra dom inspelade programmaen till datorn för att kunna titta på datorn. Det funkar i hagern 1.1
    har även lagt till Moolight mpeg2 codec så nu har jag bild i till exempel media player men bilden är upp och ner. Så jag undrar var man kan hitta motsvarande codec som moonlight mpeg2. Är det någon som vet vad orginal
    filen som är inspelad på Topfield TF 5510 PVR är för typ . Det står i datorn typ REC-FIL
    efter filnamnet står det .rec Vad är det för format. MVH maur

  2. #2

    Hejsan

    En fråga är den värd pengarna din box alltså topfield tf5510pvr ? funderar på att köp en ! är det struligt och uppdatera den ? funkar den med viasat orginal och dragon cam ?



    Ps tacksam för svar ! :roll: :wink:

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    203
    Tackad
    2 gånger
    har 5500 satvarianten, och rec-filerna gjorde jag således att jag omdöpte dom till .TS och spelade upp dom i zoomplayer. Kan inte på rak arm säga exakt min konfiguration som gör att jag spelar upp rec/ts i Zoomplayer, men vet att jag hade hdtvpump + intervideo nonCSS sasem codec

  4. #4

    Till Culo !

    Funderar på att köpa en Topfield TF 5510 PVR är den bra och funkar den med viasat orginal och Dragon cam ? Nåt strul med denna maskin eller några barn sjukdomar i övrigt ?

  5. #5
    Topfields rec.-filer kan konverteras i ett betalprogram som heter "convertXto Dvd" till dvd-format.

Liknande ämnen

  1. Topfield TF 5510 PVR
    Av maur i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 14:54
  2. Topfield TF5510 pvr ?
    Av Stiga i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 19:05
  3. Topfield
    Av maur i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-06-06, 16:37
  4. Topfield 5500
    Av dreamer i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-19, 22:08
  5. Topfield 3000
    Av Jonta i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-05-10, 00:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss