Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Ni vet väl att Ni kan beställa all sorts hemelektronik

  1. #1

    Ni vet väl att Ni kan beställa all sorts hemelektronik

    Från oss, Datafixaren. Vi har det mesta till PC, både färdiga å delar, allt för nätverk, det mesta för Sat-Tv, mobiltelefoner, GPS, Mp3 å mycket mycket mer. Så är Ni intresserad av nån produkt, ring butiken på 0491-17980 eller 0491-13080. Glöm inte att hälsa från mig (humlan) å säg att han lovat bästa pris :wink: Då kommer dom att göra vad dom kan, för att Ni ska bli nöjda. Kvällar å helger, kan Ni även ringa mig på 060-92050 ifall Ni har nåt att fråga om, eller är intresserad av nån vara. Även dagtid går bra, jag svarar ALLTID, om jag är i närheten. Dessutom kan Ni nå mig via Skype (humlan57).

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  2. #2
    Synd att det inte finns en hemsida om butiken i O-hamn.
    Själv bor jag i Kalmar :lol:

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av SKR8
    Synd att det inte finns en hemsida om butiken i O-hamn.
    Själv bor jag i Kalmar :lol:
    Vi ska försöka fixa till den bättre, men allt går så jäkla fort, så den hinns inte med... hmm tycker jag sagt så förut ops: ops: Visserligen finns www.datafixaren.se men den är mer att se som ett reklamblad. Men ring butiken, det är bra folk som jobbar där, så det är bara trivsamt å få snacka lite med dom. Eller ring mig, om Du/Ni tycker det är bättre.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  4. #4
    Kan tänka mig att skapa en hemsida åt Er. Jag har arbetat med PHP, MySQL, HTML m.m i snart 3 år och gjort en del sidor. Är ni intresserade kan ni kontakta mig på marcus.westin@westindesign.net

    Mvh Marcus

Liknande ämnen

  1. svag signal finns det någon sorts förstärkare
    Av 1000foting i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-12, 13:35
  2. Hur vet man vilken sorts Nokia box man har?
    Av hifi i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-10, 19:37
  3. [LÖST] Vilken sorts Sagembox har jag?
    Av Esstvå i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-08-29, 11:14
  4. 9802s vilken sorts CA modul?
    Av Jeppe i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-01-29, 10:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss