Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Forum problem

  1. #1

    Forum problem

    Jag har fått cookie problem (tror jag)

    Måste logga in varje gång jag går hit.
    Inläggen blir aldrig avmarkerade som lästa

    Kan heller inte använda en enda av format/stil knapparna när man skriver inlägg

    Dom 2 första började ikväll, det sista när man blev tvingad till den här templaten :-(

    År detta lokalt hos mig eller har fler samma sak?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  2. #2

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Inlägg
    557
    Tackad
    1 gånger
    Second (third) that.

  4. #4
    Å inte vill man rensa cookie heller, då det blir ett jäkla inloggande efter det, på alla sidor man ska in på .

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  5. #5
    Löste detta med att först logga in och sedan spara den inloggade sidan som favorit. Nu kan jag som vanligt gå in utan att logga in mig.

  6. #6
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Å inte vill man rensa cookie heller, då det blir ett jäkla inloggande efter det, på alla sidor man ska in på .

    mvh humlan.
    Går att gå in i cookie mappen och bara ta bort sånt som heter nåt med comhit.

    Jag gjorde lite cookie-ändringar igår, då just humlan kontaktat mig.
    Jag rekommenderar alla att först testa ta bort cookies från comhit.

    Kan heller inte använda en enda av format/stil knapparna när man skriver inlägg

    Dom 2 första började ikväll, det sista när man blev tvingad till den här templaten
    Är det bbcoden du syftar på så är jag medveten om det problemen. Kommer att ordna dem. Så länge kan du ju lära dig dem utantill: http://www.comhit.net/faq.php?mode=bbcode

    EDIT: har fixat bbcoden nu.

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    116
    Även jag har samma problem. Det konstiga är dock att problemet finns bara hemma och inte här på jobbet.
    Ett annat problem som jag dock tycker är värre har dykt upp.
    Jag ser direkt när jag kommit in att det finns typ 13 nya inlägg ibland nyheterna men då jag klickar på dom så finns det inga nya !

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av rojac
    Jag ser direkt när jag kommit in att det finns typ 13 nya inlägg ibland nyheterna men då jag klickar på dom så finns det inga nya !
    Jag hade samma problem när jag var inne och kikade på lunchen, men nu verkar det OK igen, får se hur det fungerar när jag kommer hem. Men det är förmodligen rättat av den gode rejj (<-- bbcode test) :P :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #9
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    jo tror jag fått till det nu

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    116
    Japp, här hemma är det oxo ok igen

Liknande ämnen

  1. ST**ST** forum
    Av bb i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-04-22, 18:09
  2. Problem forum
    Av bojorgen i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-08-04, 17:47
  3. S***S*** forum
    Av zam1000 i forum Övrigt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-04-02, 06:06
  4. Bra forum...
    Av BenkeBus i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-24, 19:58
  5. forum.
    Av cl1 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-01, 22:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss