Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Poker utan skatt

  1. #1

    Poker utan skatt

    Hej

    Hos vilken företag Expekt, Bet365 eller Ladbrokes kan man spela POKER utan att man är skyldig att betala skatt på eventuella vinster? 8)

    Dado
    ------------------------------------------------

    Samsung 9500 AY
    Multiprogrammerare 3.5 /1.5
    MII kort

  2. #2
    hos de som är stationerade inom eu/ees. Ladbrokes vet jag är från England och är safe de övriga är jag osäker på.

  3. #3
    Tack Ripleyonline.

    Ingen annan som vet?
    ------------------------------------------------

    Samsung 9500 AY
    Multiprogrammerare 3.5 /1.5
    MII kort

  4. #4
    Det är skattefritt att spela på alla tre bolagen, men Expekt`s nätverk (TAIN) är kass.

  5. #5
    Såvitt jag vet är det aldrig skattefritt att spela poker. Vinster som tas ut ska beskattas, men det finns ju inget underlag som går till skattemyndigheten med automatik precis, så det handlar väl snarast om en samvetsfråga.

    Precis som det är när snickaren hjälper grannen och får en tusing i handen för besväret...

  6. #6
    Poker klassas som ett lotteri, därför kan man ta ut vinster inom EU, utan att behöva skatta för det. Det är jag 100% säker på.
    EDIT:
    Hittade även en länk som bekräfta att det är skattefritt
    http://www.alltomspel.info/publish/article_229.shtml

  7. #7
    Tain har väl sin pokerlicens på nått ställe i Kanada har jag för mig jag läste, därav borde man bara tvungen och betala skatt ifall man spelar poker hos expekt.com?

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av cr0wn
    Tain har väl sin pokerlicens på nått ställe i Kanada har jag för mig jag läste, därav borde man bara tvungen och betala skatt ifall man spelar poker hos expekt.com?
    Eftersom du få dina vinstpengar från Expekt, så behöver du inte skatta för det eftersom de har sitt säte inom EU.

Liknande ämnen

  1. poker
    Av Jojje_115 i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 11:58
  2. Poker chanell
    Av Spidde i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 14:33
  3. Comhit poker tour
    Av Thåström i forum Övrigt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2005-03-16, 14:41
  4. Poker på nätet
    Av cichlidae i forum Övrigt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-01-06, 17:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss