Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: ComHem 100mbit

  1. #31
    Synd att det ska ta sån tid. 24/1 vill man ju inte byta till. då är ju Telias 24mbit adsl bättre då får man iaf 24/2,5
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  2. #32
    Har bytt till 24/1, men enligt TP test pendlar jag mellan 15 och 16. Ska starta om modemet vid tillfälle. Men om det inte hjälper får man nog ta och ringa.

    Synd att de inte höjde mera. Standarden klarar 25/10 (erbjuder iaf en annan leverantör, som använder samma standard och modem som ComHem)

  3. #33
    standarden klarar väll 100mbit om jag inte missminner mig...

  4. #34
    Priserna faller ytterligare. HSB-avtalet med BBB för kabelanslutningar ligger nu på 150,-/månad för 100/10 och fasta avgiften för telefoni.

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av Hot
    Har bytt till 24/1, men enligt TP test pendlar jag mellan 15 och 16. Ska starta om modemet vid tillfälle. Men om det inte hjälper får man nog ta och ringa.

    Synd att de inte höjde mera. Standarden klarar 25/10 (erbjuder iaf en annan leverantör, som använder samma standard och modem som ComHem)
    Glöm inte att det är UPP till 24Mbit

  6. #36
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    PePe va, du skojar, så billigt för BBB abb om man bos i HSB hus, de är ju helt sjukt. Superbilligt och tokfort.

    BBB tjänade verkligen på alla kablar som drogs för länge sedan. Där ser ni telia, de är lokala stamnät och TP kabel som gäller.

    Tur att birgersson fattade det redan då

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Skillnad på Comhem Ts2 Silver/Greencard och Comhem Ts2mk5
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 11:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss