Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Den 15 februari slutar jag att jobba helt...

  1. #11
    Tack för de humlan
    Hade väl inte tänkt på lång sikt utan snabba klipp
    Genom trading på nätet :-)

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av kpla
    Tack för de humlan
    Hade väl inte tänkt på lång sikt utan snabba klipp
    Genom trading på nätet :-)
    Då bör man inte vara ensam, om man inte orkar vara vaken dygnet runt förstås :smile: . Det för att kunna hänga med, i allt som händer världen över på börserna. Eller så blir det till att "bara" inrikta sig på rent svenska bolag... Å just dom snabba klippen, kräver att man handlar blixtsnabbt + att man alltid har en ordentligt stor summa tillgänglig. Man vill helst inte heller låsa dom pengarna mer än högst nåt dygn, så det behövs 2-3 såna summor för att riktigt kunna jobba effektivt, iaf om man vill kunna leva på det. Securitas, Ericsson, Assa-Abloy, SCA å råvaruproducenter, är säkert företag som skulle fungera bra, att köra "daytrading" på.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  3. #13
    Tack för tipsen
    Jag hade inte tänkt leva på det men det är alltid fint när man ka göra en extra hacka ibland.
    Jag går bara in när jag har en vändpunkt på känn i nåt bolag oftast i slutet av året då många säljer av skattet. skäl. det går nästan alltid upp en 10-25 %
    efter nyår
    Ha det gott

  4. #14
    man har ju alldrig fölorat något föränn man sålt

  5. #15
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Inlägg
    557
    Tackad
    1 gånger
    Man kan tjäna hur många procent som helst men bara förlora hundra procent så kör hårt!

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av eviln
    Man kan tjäna hur många procent som helst men bara förlora hundra procent så kör hårt!
    Du kan inte förlora 100%, då förlust avdrag finns att använda sig av vid deklarationen :wink: .

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  7. #17
    Medlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    116
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Citat Ursprungligen postat av eviln
    Man kan tjäna hur många procent som helst men bara förlora hundra procent så kör hårt!
    Du kan inte förlora 100%, då förlust avdrag finns att använda sig av vid deklarationen :wink: .

    mvh humlan.
    Jovisst! Men bara om du har en vinst att kvitta den emot. :x

  8. #18
    Citat Ursprungligen postat av rojac
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Citat Ursprungligen postat av eviln
    Man kan tjäna hur många procent som helst men bara förlora hundra procent så kör hårt!
    Du kan inte förlora 100%, då förlust avdrag finns att använda sig av vid deklarationen :wink: .

    mvh humlan.
    Jovisst! Men bara om du har en vinst att kvitta den emot. :x
    Tänkte inte på det ops: Men jag har ju aldrig haft några förluster heller .

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

  1. SNR slutar fungera
    Av busta i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 10:32
  2. Trean slutar funka
    Av bojorgen i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-12-03, 16:05
  3. Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-08-20, 22:40
  4. CD slutar att fungera!!!
    Av PrOsOn i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-14, 07:46
  5. MP 3.5 slutar inte blinka!?
    Av thecheater i forum Com Hem
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2003-01-31, 16:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss