Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Radarvarnare

  1. #1

    Radarvarnare

    Det kommer att sättas upp kameror längs den 2 mil långa vägen in till jobbet nu i aug och sep, känns som det blir lite jobbigt att ligga i 70 dag in och dag ut. Jag har börjat kolla efter ett par radarvarnare på nätet. Jag har hittat dessa som verkar hyfsat vettiga

    Whisler Pro 58

    Cobra XRS 9700

    nu undrar jag om det är någon som har arfaren het av dessa, eller rent allmänt någon erfarenhet av radarvarnare. Isåfall får ni gärna rekommendera nåra :smile:
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  2. #2
    Du har ingen nytta av radarvarnare om de sätter upp kameror. Det är väl bara att gasa som vanligt och sakta in innan kameran. Annars får väl du demontera/svärta ned reg.skylten.

  3. #3
    Jag är lite osäker på detta, men har för mig att det säljs nån form av "regnskydd" för registreringsskylten :shock: som omöjliggör att tullarna inte ser regnumret på bilen. Denna konstruktion är fullt laglig, men vet ej om den funkar mot kameror.

  4. #4
    köp dig en active GPS så vet du precis när du ska sänka hastigheten och sedan är det bara att dra på igen .

  5. #5
    http://www.adteknik.se/swedish/gps.htm

    Här har du svaret på ditt problem.
    Mvh
    Mimmie

    Den som ställer enkla frågor,vill nog ha enkla svar.

  6. #6
    tackar tackar för tips.
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  7. #7
    Jag har en Cobra XRS 9700 till salu ifall någon är intresserad.

    Pris 1400kr

  8. #8
    det finns skyltar att sätta på nummerskylten så den blir oläslig. en för vägtull och en för fartkamera. 500:- st googla så hittar du

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Mac Gyver
    Jag har en Cobra XRS 9700 till salu ifall någon är intresserad.

    Pris 1400kr
    haha intresserad är jag la, men inte för det priset eftersom en sådan ny i affär kostar ungefär 600 spänn. ($77.50)


    men är den bra, hur funkar den mot kameror, varnar den tidigt mm vore väldigt tacksam om du kunde bringa lite ljus och svara på frågorna :smile:
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  10. #10
    XRS 9730 kostar 2190kr på www.laservarnare.com
    Och billigast xrs 9730 kostar 1600kr på blocket.

    Den fungerar fint med kameror.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss