Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Kanal 5 lanseras i Com Hems digitala tv-utbud

  1. #1

    Kanal 5 lanseras i Com Hems digitala tv-utbud

    Kanal 5 lanseras i Com Hems digitala tv-utbud
    Den 1 februari lanseras Kanal 5 i Com Hems digitala tv-utbud. Abonnenter, som hittills endast haft tillgång till kanalen analogt, kan nu ta emot den digitalt.
    Kanal 5 kommer att ingå i Com Hems digital-tv-abonnemang Medium och Large samt finnas valbar som ā la carte och i Medium 8 Favoriter. Som tidigare, kommer kanalen även att ingå i abonnemanget Digital-tv Mix för före detta UPC-kunder. För att kunna se Kanal 5 behöver man som kund inte göra någonting, kanalen installeras automatiskt i Com Hems digital-box.

    – Det är oerhört roligt att nu kunna erbjuda våra digital-tv-kunder Kanal 5. Vi har sedan tidigare marknadens bredaste tv-utbud och nu kan vi addera en av de populäraste svenska kanalerna, säger Ulf Johansson, försäljnings- och marknadsdirektör på Com Hem.

    Källa:https://www.pirab.se/MIMA/standard/g...asp?x=A260300A

  2. #2
    http://www.comhem.se/press/070116_kanal_5.pdf

    Suger dock hårt att den inte ingår gratis i 8 favoriter, har ingen lust att slösa en plats för den :/
    // Sushi

  3. #3
    Äntligen! Då vänter vi bara på 3an och 6an..

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    detta tror jag på nr jag ser det....
    com hem skrev när jag blev kund nångång på 90 talet att kanal 5 kommer digitalt i slutet av året.. och det har ännu inte dykt upp!

    som sagt jag tror på det när jag ser det och inte förr.. oavsett hur många press medelanden dom har... :P

  7. #7

    Jag har lagt till kanal5 men ingen bild

    Jag har lagt till kanal5 men jag får ingen bild! Nån som får kanalen att funka?

  8. #8
    Funkar bra hos mig, jag fick göra en ny kanalsökning bara.

    /J

  9. #9
    Donator lonn2ses avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Örebro Län
    Inlägg
    664
    Tackad
    60 gånger
    Var hos en polare i går som inte får igång 5an med kortet sittandes i Dm 500c med gemini 3.30 och mg camd/newcs. Medium pkt. i övrigt funkar som det ska. Någon som har tips?
    Solo 4K
    Vu Zero
    Dreambox 500HD
    Wavefrontier T90

Liknande ämnen

  1. Com hems nya syskonabonnemang
    Av TheVaran i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 08:50
  2. com hems bredband
    Av matte78 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 09:04
  3. Nu lanseras Viasat Everywhere
    Av TheVaran i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 19:39
  4. Toon Disney lanseras hos Com Hem
    Av TheVaran i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 14:54
  5. Ang. com hems nya uppdate ?????
    Av Dartman i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-03-03, 23:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss