Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 41 till 44 av 44

Ämne: Canal Digital's kabel tv

  1. #41
    Kan bekräfta att det fungerar fin fint i Kommuniceras nät. De erbjuder alla analoga kanaler även digitalt öppet.

  2. #42
    Hejsan angående canal digital kabeltv är det någon som har frekvensen för Showtime ock vanliga Discovery?`får in allt annat men inte dom Mvh:Sat

  3. #43

    Thumbs down

    Citat Ursprungligen postat av ibi Visa inlägg
    Jag säger bara fy fan för Comhem. Största tjuven i tv världen. De tar in fria kanaler från satelit o säljer det till deras kunder för 39kr. De sleper ej folk att sätta upp sina egna paraboler för det är risk för ras bla bla men det är inget fara att lura folket på pengar?
    Du har helt rätt, dom drar in kanaler från basutbudet, just dom man tittar mest på. Lägger in skräpkanaler man tittar aldrig på. I avtalet står att dom får fritt ändra kanalutbudet förutom 1,2,4-an jag undrar hur kan man ha ett sådant avtal?
    Man måste köpa deras digitaliserade grund, boxen, kort, för en "gratiskanal" som är reklamfinansierad.
    Det blir kaka på kaka, med analog och didital tv, med dubbla avgifter det tycker jag är riktigt dåligt.

  4. #44
    Hej,

    Om man har kabel-tv, via stadsnät, i mitt fall wetternet, köper till en tjänst ifrån canaldigital som sänds i QAM, finns det någon box som kan ta in alla kanaler, med prv funktion. Har förstått att den box de skickar med (philips) suger. Någon som vet?

Liknande ämnen

  1. Canal digital kabel.
    Av juppe i forum Canal Digital
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2014-05-06, 00:51
  2. Canal-digital via kabel-tv
    Av Ballatin i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 17:18
  3. Canal Digital Kabel-TV
    Av janbananfan i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 17:30
  4. [LÖST] Canal digital kabel tv
    Av metalsebbe i forum Canal Digital
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 21:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss