Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 28

Ämne: Hej,ny här!

  1. #1

    Hej,ny här!

    Hej!
    Som ni ser jag är ny här och jag har det lite svårt med svenska så skrata inte eller gör inte några skämt om jag skriver fel. :smile:
    Jag undrar bara vad handlar den här forum om?Jag sökde om Carding och fick fram det här men ser bara om massa comhem boxer o sånt.Vad försöker ni få fram kanske kommer jag hänga med!

  2. #2
    Hej

    Vad jag försått är Carding försök till skimming och bdrägeri? har jag fel?
    är detta fallet så har du inget här och hämta..

    Detta är ett "Fre tv" forum

  3. #3
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Jag tror han menar, Card Sharing eller ?

  4. #4
    Nej jag menade carding men vad lär man sig här då :smile: ?är det också typ lite olagliga saker eller?för jag såg om piratkort o hur man bygger egna boxar om jag inte läsde fel :?

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Edi
    Nej jag menade carding men vad lär man sig här då :smile: ?är det också typ lite olagliga saker eller?för jag såg om piratkort o hur man bygger egna boxar om jag inte läsde fel :?
    Du får nog ta å läsa på lite bättre. Om du inte fattar vad detta är för en sida så e det ju bara att titta i forumen.

  6. #6
    Fre tv
    Som jag fatade(för jag har så bra hjärna) :P så försöker ni få de bästa tv kanaler utan att betala 1 KR :? seg om jag har fel annars plz kan non sega då vad det handlar om

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Edi
    Fre tv
    Som jag fatade(för jag har så bra hjärna) :P så försöker ni få de bästa tv kanaler utan att betala 1 KR :? seg om jag har fel annars plz kan non sega då vad det handlar om
    Vad e det som e så svårt att fatta. Det går inte att se BRA kanaler utan att betala.Alla som vill titta på dem "bästa" kanalerna betalar för dem.

  8. #8
    Okej,men vad är det ni kan fixa då?

  9. #9
    Donator lonn2ses avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Örebro Län
    Inlägg
    664
    Tackad
    60 gånger
    vi kan lära dig o skimma bankkort om du vill ;-) Om du lägger ut ditt kortnummer här på forumet så ska vi se vad vi kan ordna!
    Solo 4K
    Vu Zero
    Dreambox 500HD
    Wavefrontier T90

  10. #10
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Edi
    Okej,men vad är det ni kan fixa då?
    Vi fixar ingenting.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss