Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: windows xp crack

  1. #1

    windows xp crack

    Sku behöva instruktrioner för att installera update för xp pirat version. ha kastat de jag hade förut och hittar inte den mera. Så har nån av er den det kvar?

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Är det att aktivera eller dra hem uppdateringar från windows update som du är ute efter?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    eriks finns fixar för att kunna köra windows update, räkna dock inte med att det fungerar så länge när du patchat ditt operativsystem.

    Det kommer nya versioner titt som tätt, jag kör på SP2 och har inte kört en enda uppdatering sedan dess.

    Onödigt att köra windows update tycker jag, SP3 lär komma tillslut i alla fall, dessutom om man har skydd som antivirus, brandväggar osv. Samt inte kör med Internet Explorer så klarar man sig bra.

    Mycket "skrik" om buggar tycker jag, inte så farligt.

  4. #4
    sök på :
    Windows WGA Patcher Permanent Kit
    Allt Som Kommer Från Himlen Ska Vara Gratis

  5. #5
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmmmm.

    Rätta mig om jag har fel, men om man nödvändigt vis vill köra på en licensbelagd produkt, varför köper man inte den då ? Pratar vi om 500:- eller så. Det måste ju vara mer ekonomiskt än att jämt jaga efter "krackar", keys osv. Men vad vet jag som har alla produkter jag behöver gratis OpenSource är bra (och billigt).
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av matkoh
    Hmmmmm.

    Rätta mig om jag har fel, men om man nödvändigt vis vill köra på en licensbelagd produkt, varför köper man inte den då ? Pratar vi om 500:- eller så. Det måste ju vara mer ekonomiskt än att jämt jaga efter "krackar", keys osv. Men vad vet jag som har alla produkter jag behöver gratis OpenSource är bra (och billigt).
    Win xp pro går på 3400 kronor idag.. å det är nu när $Gates har släppt Vista..

    Windows Vista Ultimate Lägsta pris just nu: 4 335:-
    Windows XP Professional Lägsta pris just nu: 3 408:-

  7. #7
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    WIn XP Pro: 1043:-
    Win XP Home: 637:-
    Win Vista Home Premium: 823:-

    Priserna från Marinex

    Dessutom om man köper med vid datorköp: c:a 300:- för Xp Home & 500:- för Pro

    Är det nå pengar att bråka om ?
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  8. #8
    Alla pengar är att bråka om så länge det finns gratis att hämta. :twisted:

    Varför betala för saker som är gratis. :shock: :shock:

    El L :lol: kk :lol:

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av matkoh
    Hmmm.

    WIn XP Pro: 1043:-
    Win XP Home: 637:-
    Win Vista Home Premium: 823:-

    Priserna från Marinex

    Dessutom om man köper med vid datorköp: c:a 300:- för Xp Home & 500:- för Pro

    Är det nå pengar att bråka om ?
    jo men du tittar ju på OEM licenser.. jag ändrar min hårdvara lite då och då.. samt att jag har 4 datorer hemma som jag vill ha Windows på...

    Du som kund få endast installera OEM-licensen på en ny dator.
    T.ex. så får du alltså INTE installera en OEM-licens för ett operativsystem på en dator som har ett tidigare operativsystem.


    Klisterlappen som medföljer OEM-licensen där bl.a. licensnyckeln står skriven måste klistras på den nya datorn vid installationen.


    OEM-licensen är bunden till den specifika datorn som den installeras på enligt systembyggaravtalet.

Liknande ämnen

  1. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 18:49
  2. Windows Vista Stop Time Crack + Genuine
    Av power28 i forum Windows
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 12:26
  3. XBox 360 crack
    Av cichlidae i forum Xbox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 18:24
  4. Söker crack till NOD32 ver 2.50.16
    Av Skalle i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-05-21, 22:54
  5. Crack till Jedi Knigt?
    Av Konduktören i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-14, 12:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss