Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Nya kanaler hos Viasat

  1. #11
    Jag tycker i allafall att viasat inte är kopetenta. När jag ringde angående ett försenat kort så ringde jag fyra gånger, 1a: gången sa dom du har kortet i morgon det är utskickat i går. 2a :gången du har det om några dagar jag skickar ut det i dag jag lovar det. 3e: gången hej nä jag ser att dom inte har skickat ut något kort till dig men jag tar emot din beställning så har du det om några dagar.
    4e gången då säger jag vad i helvete har ni rökt på allihopa eller vad fan sitter ni bara och flummar era jävlar ...., tre olika svar från olika människor ,då hände nåt vi ringer upp dig det verkar som det har gått lite illa för dig ska kolla upp det här, ringer i kväll, samtalet kom dan efter med förklaringen att vi har haft problem med att sända ut kort till våra kunder men nu var det på väg, och 7 dagar senare kom det fram, säger bara bra jobbat pratar dom inte med varandra eller orkar dom inte jobba eller kanske dom i kundtjänst jobbar på canal digital.

  2. #12
    Herrejävlar, Göran... Börja gärna använda punkt.

  3. #13
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    Om jag inte missminner mig skoltiden så börjar en ny mening med STOR bokstav, separeras gärna med ett komma. Fortsätter efter en punkt & med Stor bokstav.

    Det du skriver goranholm är totalt omöjligt att läsa, så vill du ha hjälp -> Gör om Gör rätt.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av matkoh Visa inlägg
    Hmmm.

    Om jag inte missminner mig skoltiden så börjar en ny mening med STOR bokstav, separeras gärna med ett komma. Fortsätter efter en punkt & med Stor bokstav.

    Det du skriver goranholm är totalt omöjligt att läsa, så vill du ha hjälp -> Gör om Gör rätt.
    Hej jag ska försöka att skriva på rätt sätt nästa gång ( så att alla förstår), visste inte att folk hade så svårt att läsa. Själv tycker jag att det är väldigt lätt att läsa det som skrivs slarvigt. Det blir lätt så här när man blir förbannad när jag tänker tillbaka på det som hänt.:lol:

Liknande ämnen

  1. ny kanaler på viasat (disney mm)
    Av lacrits68 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-01, 06:13
  2. Viasat / andra kanaler
    Av wessa i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-04-19, 17:46
  3. Endast 4 kanaler med Viasat?
    Av dinero i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-09, 21:03
  4. Nya kanaler på Viasat
    Av TheVaran i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 14:49
  5. [LÖST] Frågor om Viasat´s kanaler
    Av mojje i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-10, 19:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss