Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Vilka boxar fungerar inte med P-kort?

  1. #1

    Vilka boxar fungerar inte med P-kort?

    Fick nog av Nokia 212T:an, skickade tillbaka den idag.

    Det verkar som om det är fler boxar som fungerar med hembränt kort än boxar som inte gör det. Därför frågar jag er:

    Vilka boxar fungerar INTE med P-kort?

    Vill enna att det ska funka nästa gång...

    Kanonbra forum!
    Ha det!

  2. #2
    Tror alla andra ska funka. Fast jag hade nog väntat på att Force släpper sina boxar.

  3. #3
    Tror alla andra ska funka. Fast jag hade nog väntat på att Force släpper sina boxar.
    Det känns onekligen som om det endast är Nokia 212T i dagsläget som ställer till problem.
    Vad är det för speciellt med Force's boxar?

  4. #4
    Deras satelit boxar är grymt bra iaf så kan tänka mig att dom släpper nåt bra till terest oxå. Jag ska köpa en till ComHem iaf. Med HD.

  5. #5

    FORCE

    När släpper FORCE sina nya boxar? Och släpper de verkligen boxar för kabel, satellit och terrest samtidigt!? På hemsidan hittar jag ingen info...

  6. #6
    Boxarna finns ju på hemsidan. modeller som slutar med T är teresta och dom med C är för kabel. du tittar väl på Force.tv :?:


    Jag har hört att hd boxarna ska komma den 16/12 iaf. hur det är med dom vanliga vet jag inte.

  7. #7
    Läste detta på en av netto.se's sidor...

    2002-10-29......
    Anti-pirat teknik i nya mottagare!

    --------------------------------------------------------------------------------
    Flera nya mottagare med ViAccess-systemet använder ny teknik för att försvåra bruket av piratkort. I dagsläget används tekniken i bl.a. Nokia 210s, Nokia 212t och Force. Troligtvis är implementeringen av denna teknik ett krav ifrån Franska ViAccess för att tillverkare skall få licens att integrera ViAccess-mjukvara i sina nya mottagare. Med största säkerhet kommer alla nya mottagare med embedded ViAccess att använda tekniken i framtiden. Återstår att se vad "gratistittarna" har för motdrag.
    Verkar som om Force's nya boxar inte funkar med p-kort. Nu vet ni det.

Liknande ämnen

  1. Nytt kort fungerar inte
    Av Hugleik i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 10:10
  2. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 22:36
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 16:58
  4. Au-kort fungerar inte
    Av Triumph i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 02:38
  5. SAMSUNG DSR9500 vilka kort fungerar?!
    Av Benji i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-19, 22:43

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss