Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: TV4 köper C+

  1. #1

    TV4 köper C+

    TV4-Gruppen där bland annat TV4 ingår har köpt C More Entertainment av ProSiebenSat.1. C More Entertainment är ett ledande betal-tv-bolag i Norden där Canal+ är flaggskeppet som har ett bra fotfäste på den nordiska marknaden när det gäller betal-tv.


    - För första gången etablerar vi oss inom premium-betal-tv, en marknad som utvecklats med bred distribution och stark tillväxt under flera år. Den nya verksamheten bidrar också till att minska vårt beroende av reklamintäkter, säger Jan Scherman, vd TV4-Gruppen.
    http://www.tv4.se/1.316794/pressmedd...om_tv4_gruppen
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av T-bird Visa inlägg
    TV4-Gruppen där bland annat TV4 ingår har köpt C More Entertainment av ProSiebenSat.1. C More Entertainment är ett ledande betal-tv-bolag i Norden där Canal+ är flaggskeppet som har ett bra fotfäste på den nordiska marknaden när det gäller betal-tv.


    - För första gången etablerar vi oss inom premium-betal-tv, en marknad som utvecklats med bred distribution och stark tillväxt under flera år. Den nya verksamheten bidrar också till att minska vårt beroende av reklamintäkter, säger Jan Scherman, vd TV4-Gruppen.
    http://www.tv4.se/1.316794/pressmedd...om_tv4_gruppen
    Då kanske det kan bli Allsvensk fotboll igen på TV4 samt TV4 Sport.

  3. #3
    fan också, det absolut värsta som kunde hända.

  4. #4
    Det värsta hade vart om Viasat köpt dom, för dom var också intresserade
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Det här var ju inte så dåligt anser jag.

    Det som saknas nu är att TV4 köper hela Viasat, vore skönt om vi fick en enda satellit leverantör, flera kanaler och större utbud, prismässigt kanske inte det bästa men det bryr inte jag mig om.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof Visa inlägg
    Det här var ju inte så dåligt anser jag.

    Det som saknas nu är att TV4 köper hela Viasat, vore skönt om vi fick en enda satellit leverantör, flera kanaler och större utbud, prismässigt kanske inte det bästa men det bryr inte jag mig om.
    Hmm, TV4 har väl bara köpt Canal Plus och inte Canal Digital?

  7. #7
    hoppas konkurensmyndigheten säger nej

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av nex Visa inlägg
    Hmm, TV4 har väl bara köpt Canal Plus och inte Canal Digital?
    Självklart är det så. Det gäller att kunna skilja på äpplen och päron...

Liknande ämnen

  1. TV4 köper Canal Plus
    Av Hejsan_ i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 19:12
  2. Vart köper man?
    Av knotro i forum Övrigt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-04-17, 19:46
  3. SBS köper Canal +
    Av BBfordson i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-12, 17:25
  4. Var köper man M2 kort???
    Av Fedik i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-09-04, 15:25
  5. Vart köper man
    Av såärdet i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-09-01, 19:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss