Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Mobil Lösning

  1. #1

    Mobil Lösning

    Tjena nån som har lösning på mitt problem. Har ett sim kort med ett vanligt mobil abbonemang och sedan har jag ett sim kort med mobilt bredband från telia och dessa skulle jag vilja använda samtidigt i en telefon finns det nån muppe som klarar det ?
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

  2. #2
    Vad jag vet så ska det finnas Dual-sim mobiler. Kruxet är ju att endast ett kort i taget kan vara aktivt.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  3. #3
    du kan ju köpa en sån här 2 simkort och använda dessa samtidigt http://www.tradera.com/Lyxig_Touchscreen_Telefon_med_5M_Pixel_kamera_NY_-auktion-75745990 om man får länka till en sida ex

  4. #4
    Hehe, kinesisk kopia av Samsung tror jag det var. Du får bara GSM och de där 5MP kan du nog snarare kalla för 0.5 MP. Men visst, du kan köra två SIM i de där, men det blir ändå endast en åt gången.

  5. #5
    Hehe tillbaks till Ruta ett då?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  6. #6
    Tyvärr. Telefonerna klarar endast ett kort åt gången när det används, t.ex. när du använder GPRS eller ringer, men när telefonen är i standbyläge så klarar den båda samtidigt.

Liknande ämnen

  1. gsm i 3g mobil
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 17:50
  2. Bunden mobil ..
    Av @nti i forum Övrigt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 13:16
  3. LG 3 MOBIL
    Av snurre59 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-09-27, 15:35
  4. Mobil
    Av Zelux i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-15, 17:03
  5. Mobil WAP
    Av GurraG i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-16, 15:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss