Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Timerprogram

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger

    Timerprogram

    Är det nån som vet ett ett bra progam till windows där man kan spärra så att barnen bara kan sitta en viss tid framför datorn. Typ att man måste logga in med ett id å lösen.

  2. #2
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Vista har det inbyggt (har jag för mig) men du kör säkert XP bara för att jävlas? =)

    och nej ...då har jag ingen bra ide, mina ungar har egna datorer och i min linksys har jag regler uppsatta vilka tider de får använda internet. (och jag kan helt spärra P2P trafik för de små liven) :P
    Multitasking means screwing up several things at once.


  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av wildone Visa inlägg
    Vista har det inbyggt (har jag för mig) men du kör säkert XP bara för att jävlas? =)

    och nej ...då har jag ingen bra ide, mina ungar har egna datorer och i min linksys har jag regler uppsatta vilka tider de får använda internet. (och jag kan helt spärra P2P trafik för de små liven) :P
    Visst e det så att dem har Xp på sin burk, men det är inte för att jävlas med dig.....haha.
    Menar du att det går att ställa in i routern så att det begrännsas tidsmässigt avändandet av datorn?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss