Sidan 113 av 169 FörstaFörsta ... 1363103111112113114115123163 ... SistaSista
Resultat 1 121 till 1 130 av 1681

Ämne: Kinesiska dreambox?

  1. #1121
    Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    1 355
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Boomerang Visa inlägg
    Hade tänkt beställa en dm 500s från mydalle.com. Om jag tar frakt med Dhl och den fastnar i tullen...kommer då dhl med den och kan man betala direkt till dhl killen eller brukar dem först skicka ut papper hem..
    Du betalar tullen i dörren.

  2. #1122
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Boomerang Visa inlägg
    Hade tänkt beställa en dm 500s från mydalle.com. Om jag tar frakt med Dhl och den fastnar i tullen...kommer då dhl med den och kan man betala direkt till dhl killen eller brukar dem först skicka ut papper hem..
    DHL-killen brukar ta betalt för såna avgifter direkt när de lämnar den.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  3. #1123
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    184
    Tackad
    3 gånger
    Tackar, då ska jag beställa en sån vid löning....

  4. #1124
    Beställde en DM800HD från mydalle.com i fredags 19/8 och fick den med posten idag torsdag 25/8. Valde Euexp som frakt alternativ. Tänkte detta kan ses som en upplysning till andra som beställer från Kina. Ingen Tull eller moms kostnad.

  5. #1125
    Donator
    Reg.datum
    Jan 2008
    Inlägg
    217
    Tackad
    2 gånger
    Av någon anledning när jag försökte titta på mydalles priser precis så möts jag av "Sorry, the product was not found.

    "

  6. #1126
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2010
    Inlägg
    431
    Tackad
    35 gånger
    Du måste vara inloggad på deras sida för att söka bland Dreamboxarna.

  7. #1127
    Köpte 800se från http://www.hdtvdreambox.com/ till morsan, billigt, snabbt och med garanti.

    HDTVDreambox.com is a leading factory of dreambox receivers. We offer factory price to beat all competitors. If you have found a better price we will beat it! We offer 24/7 customer support and unlike other sellers we have our offices in Europe for all repairs, returns or faults. We are a trusted seller of dreambox and assure customer satisfaction is 100%.
    We send packages from our factory in China. We write 'sample' on the package to avoid any custom charges.

  8. #1128
    Citat Ursprungligen postat av Funckey Visa inlägg
    Jag beställde just en DM500 från MyDalle. Har ingen aning om de dyker upp någon eller om den funkar.
    Priset var ju löjligt lågt om den nu skulle funka! Tänker mig som ett alt. till orginal 8:an jag tänker köpa senare.

    Men... nu är jag helt novis på detta. Några tips för att sparka igång min 500 klon när den väl kommer?
    Är en 500C som jag tänkte köra ComHem på.
    Leverans på 4 dagar hem till dörren. Ingen moms, ingen tull. Valde de billigaste leveransalternativet men dom använde DHL.
    Under 500 kr, helt ok!

  9. #1129
    Jag har tänkt beställa en box från mydalle ikväll. Men jag förstår inte riktigt skillnaden på dm800se och dm500hd. Den ända skillnaden verkar vara att dm800 har plats för en hårddisk?

  10. #1130
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2009
    Inlägg
    277
    Tackad
    7 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Highbeam Visa inlägg
    Jag har tänkt beställa en box från mydalle ikväll. Men jag förstår inte riktigt skillnaden på dm800se och dm500hd. Den ända skillnaden verkar vara att dm800 har plats för en hårddisk?
    Man kan byta ut tunern också

Liknande ämnen

  1. Kinesiska originalboxar :-)
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-11-02, 22:36
  2. DM800 Kinesiska kopior hänger sig
    Av Stenzolid i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 19:25
  3. Kinesiska kopior av Iphone, HJÄLP
    Av CharlieX77 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 05:41
  4. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss