Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: alipay problem

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    99
    Tackad
    2 gånger

    alipay problem

    jag beställde idag en dm800 från en kinesisk leverantör,efter att jag läst eran tråd om kinesiska boxar,jag använde mig av deras "paypal" alipay som den heter,allt gick fint tills jag senare fick ett mail där det stod att mitt konto blivit avstängt på grund av så kallad:Counterfeit card transaction.

    vad fan är det här för något, jag har varit så laglig jag bara kan vara,det enda olagliga i så fall är att jag betalat för en klonbox.

    är det någon som vet vad dom menar, kommer mina pengar att försvinna nu?

    :'(

  2. #2
    Har du skrivit i alla siffror rätt? kontonummer, giltighetstid, mm. Dom påstår nämligen att det är ett förfalskat kort du använt.!
    Om du är säker på att allt är rätt så kontakta den som utfärdade kortet, kan ju ha blivit spärrat av någon anledning.
    Man läser ju rätt ofta att dom kapat, avläst, eller på andra sätt stulit kortnummer.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    99
    Tackad
    2 gånger
    tack för svaret, jag har varit i kontakt med dom nu och dom säger att av säkerhets skäl så har dom avbrutit min beställning och pengarna skulle gå tillbaka till kontot. vilken tur!!
    men jag vet fortfarande inte vad som hänt,jag får väl prova att göra en ny inloggning och beställa igen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss