Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Förstår ingenting!! Behöver kolla på matcherna ikväll!!

  1. #11
    razorx
    Gäst
    Det finns bara ett alternativ. Du måste betala för dina kanaler, på detta forum talar vi endast om cs i det egna hemmet.

  2. #12
    Är inte tanken med CS att man ska få de kanaler man inte betalar för? Om man ska betala för alla kanaler som man vill titta på, varför köra med CS? Det är det jag menar.

    Hur funkar CS egentligen och vad är meningen med det? (Jag har läst lite om det, och vad jag förstår så verkar det som att Kalle har viasat sport, Olle har tv1000, Erik har canal+, så kan de bilda ett nätverk där de delar (sharing?) kanalerna till varandra, och alla betalar för SINA kanaler, men de får varandras också). RÄTT ELLER FEL?

  3. #13
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmmm.

    Tanken är att kunna ha ett abb för hela familjen, som man delar mellan dreamboxar (eller liknande). Och diskussioner om cs UTANFÖR hushållet låter vi bli här på forumet.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  4. #14
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Piraten69 Visa inlägg
    Är inte tanken med CS att man ska få de kanaler man inte betalar för? Om man ska betala för alla kanaler som man vill titta på, varför köra med CS? Det är det jag menar.

    Hur funkar CS egentligen och vad är meningen med det? (Jag har läst lite om det, och vad jag förstår så verkar det som att Kalle har viasat sport, Olle har tv1000, Erik har canal+, så kan de bilda ett nätverk där de delar (sharing?) kanalerna till varandra, och alla betalar för SINA kanaler, men de får varandras också). RÄTT ELLER FEL?
    Det finns nåt som kallas REGLER för det här forumet och hade du läst dem från början innan du började skriva saker så hade du vetat vad som gällde.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av Piraten69 Visa inlägg
    Är inte tanken med CS att man ska få de kanaler man inte betalar för? Om man ska betala för alla kanaler som man vill titta på, varför köra med CS? Det är det jag menar.

    Hur funkar CS egentligen och vad är meningen med det? (Jag har läst lite om det, och vad jag förstår så verkar det som att Kalle har viasat sport, Olle har tv1000, Erik har canal+, så kan de bilda ett nätverk där de delar (sharing?) kanalerna till varandra, och alla betalar för SINA kanaler, men de får varandras också). RÄTT ELLER FEL?
    FEL

    Du betalar ditt kort och delar det sen till dina egna övriga apparater = vardagsrum, köket, ungarnasrum, tvättstugan osv... inga tvilling/trilling/fyrlings abonnemang
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #16

    Thumbs down Kacksacka

    Citat Ursprungligen postat av razorx Visa inlägg
    Det finns bara ett alternativ. Du måste betala för dina kanaler, på detta forum talar vi endast om cs i det egna hemmet.
    Citat Ursprungligen postat av matkoh Visa inlägg
    Hmmmm.

    Tanken är att kunna ha ett abb för hela familjen, som man delar mellan dreamboxar (eller liknande). Och diskussioner om cs UTANFÖR hushållet låter vi bli här på forumet.
    Citat Ursprungligen postat av T-bird Visa inlägg
    FEL

    Du betalar ditt kort och delar det sen till dina egna övriga apparater = vardagsrum, köket, ungarnasrum, tvättstugan osv... inga tvilling/trilling/fyrlings abonnemang
    Nu hissar det rejält i magen. Jag blir f-n spyfärdig av jesuitstämningen här på forumet. Säg för fan som det är, cs handlar om att få så mycket som möjligt för så liten månadskostnad som möjligt Och då används cs till betydligt ljusskygga saker än kortdelning i egna hushållet.

    Sabla data-:nerd:

  7. #17
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Atrix Visa inlägg
    Nu hissar det rejält i magen. Jag blir f-n spyfärdig av jesuitstämningen här på forumet. Säg för fan som det är, cs handlar om att få så mycket som möjligt för så liten månadskostnad som möjligt Och då används cs till betydligt ljusskygga saker än kortdelning i egna hushållet.

    Sabla data-:nerd:
    Ingen tvingar dig att läsa det som skrivs, så ta en samarin och gå titta på tv istället
    och oavsett vad CS används till så diskuteras bara inom hushåll på forumet, förstår du inte varför kanske du ska fundera lite på det.
    Multitasking means screwing up several things at once.


  8. #18
    Atrix, varje forum bildar sina egna regler som tillfredställer medlemmarna. Är man inte intresserad så kan man söka sig andra forum som tillfredställer ens egna intressen. Valet är fritt.

Liknande ämnen

  1. HJÄLP kan ingenting!
    Av kenq i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 21:11
  2. Jag förstår ingenting ??
    Av R@zerB@zer i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-08-15, 16:52
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-12, 11:42
  4. Jag fattar ingenting???
    Av Janne i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2002-12-11, 17:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss