Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Dreambox 500S

  1. #1

    Dreambox 500S

    hejsan!

    Är helt nyinvigd dreambox entusiast!
    har den dm500s som kördes med enigma förut vet ej vilken? För det var en kille som konfiguerat den till mig! En dag helt plötsligt la dreamboxen av och jag fick köra dreamUP och installera om allt från början. Kör nu Enigma 4.60!

    Problemet är nu att jag har inte en susning vart jag ska vända mig för att hitta alla dem 400 kanalerna jag hade på thor / sirius innan? Jag hittar båda satelliterna men inga kanaler! Kan ansluta boxen med ftp och ser allt, har kört lite linux innan så har lite vana! Någon som kan ge mig tips på någon guide eller dylikt? Vill få igång så jag kan få alla de danska kanalerna och text på alla de andra kanaler även.

    Tacksam för hjälp

  2. #2
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. dreambox 500s - c
    Av ekan555 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-04, 05:10
  2. DVD i Dreambox på en 500s
    Av c-larsson i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-01, 21:32
  3. Dreambox 500s
    Av freddo i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-30, 12:25
  4. Dreambox 500S vs Dreambox 7020S.
    Av kikko i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 22:40
  5. Dreambox DM-500S
    Av Bond007 i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2005-08-05, 14:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss