Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: El Adapter till DM600

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008
    Inlägg
    33
    Tackad
    1 gånger

    El Adapter till DM600

    Hej.

    Orginal Adaptern till DM600 är en 12V 3A. Hittar bara 12V 2,5A som ersättare till orginal adaptern. Jag tror och hoppas på att det är adaptern som är mongo så att inte hela dreamboxen är paj (Igen). Någon som testat med 2,5A eller har någon ide vart man kan köpa en adapter som ersätter orginal. Orkar inte beställa någon och vänta på en del i 1V för 499:- och så är det inte det som e felet. Så om någon vet en adapter som man kan köpa i butik (Gärna i STHLM) så hojta gärna till.

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    340
    Tackad
    11 gånger
    Varför ska du vänta i en vecka på att få ett brev levererat? Digitalboxen, Satellitproffsen eller någon av alla de andra webbutikerna som har nätdelar levererar på en dag eller två. Se bara till att du anger mobiltelefonnummer så att aviseringen skickas dit.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008
    Inlägg
    33
    Tackad
    1 gånger

    Ja nä..

    Ja nä det kanske går fortare än 1 vecka.. Dock så om man köper i butik är det ju lättare att lämna tillbaka.. Vilket jag gärna gör om det inte e agget som det e fel på.. Känns som lite onödigt å betala 500kr om jag ändå måste köpa ny box.. =(

  4. #4
    Seniormedlem Bogdans avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    602
    Tackad
    20 gånger
    En DM500 drar ca 0,5A så 2,5A räcker gott och väl. Säkert även i fall du har hårddisk i.

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008
    Inlägg
    33
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Bogdan Visa inlägg
    En DM500 drar ca 0,5A så 2,5A räcker gott och väl. Säkert även i fall du har hårddisk i.

    Cool.. Dock fick jag igång boxen nu genom att pilla på det där simkortet under Tunern.. (Tog bort den å satte tillbaka) =D

    Men då köper jag sånt agg nästa gång den strular (Typ om 3 månader eller nått sånt)

  6. #6
    razorx
    Gäst
    Sitter kortet löst eller är det limmat med svart epoxy?

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008
    Inlägg
    33
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av razorx Visa inlägg
    Sitter kortet löst eller är det limmat med svart epoxy?
    Såg ut som lite röd typ Lock-Tight men det kan ha varit lim också.. Det satt väl fast lite tror jag.. dock inte så hårt att det inte var jätte lätt att öppna upp den.. Dock satt den fastlimmad i själva (Släden) som man skjuter in kortet i..

Liknande ämnen

  1. Stream till dator DM600
    Av Benno i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-26, 10:52
  2. Dreambox DM600 till två tv apparater
    Av sampolinen i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 19:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss