Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Viasat OnDemand -Vilken box?

  1. #1

    Viasat OnDemand -Vilken box?

    Hej

    Tänkte beställa viasats "nya" tjänst OnDemand totalpaket, men vill slippa streama det till datorn så min fråga är vilken box jag ska satsa på. Eller vilka jag ska titta närmare på. Vad jag fattat så måste den vara inspelningsbar.

    Alltså är jag ute efter en box som jag kan koppla direkt till routern och tv'n både analog utgång och digital på boxen. Skulle även vara trevligt om man kunde få in andra playkanaler i den men inte ett krav.

    Kom med förslag på boxar...

  2. #2
    Om inte jag läser Viasats hemsida helt galet så är du låst till deras egen HD box.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    njaao, vad jag fatta som så är det on demand till tv men jag är inne på on deman till pc.
    Kollar på dreambox, azbox mfl finns det ju mycket mod till dem..men det lättaste kanske är att hoppa över digitalbox och köra med htpc istället...?

Liknande ämnen

  1. Ondemand på Pace TDS830NV
    Av Sminer i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 15:09
  2. Viasat + Canal Digital = Vilken motagare?
    Av Jagarn i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 15:41
  3. [LÖST] Vilken Ident gäller för viasat rutan i Morphex
    Av bredbandsbandit i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-23, 18:47
  4. Vilken fil till Viasat?
    Av Patrik.E i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-09, 22:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss