Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Comhem, priser, alternativ

  1. #1

    Comhem, priser, alternativ

    Ok. Jag är rätt färsk på detta. Har haft studentnätet i Uppsala & BBB som ingick i hyran. Har aldrig tecknat ett internet-abonnemang. Ska nu flytta till ett hus med tre hål i väggen. Vet inte hur länge vi kommer att bo där. Kan bli 6, 12, 18 eller 24 månader. Vad ska man välja tro och finns det alternativ till comhem för mig?

    Kravspecen ser väl ut ungefär som följer: Fast telefoni vill frugan ha av någon anleding. Digital-TV, visst det hade varit kul, HD hade varit ännu roligare. Internet, lirar en del ps3 online, vill inte att det ska lagga där. Annars bryr jag mig inte så mkt, vid vanlig surf är det ju svårt att märka skillnader i spannet 10-100 mbit.

    Är det någon som har tips/erfarenheter? Är ute efter det mest prisvärda såklart...

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2009
    Inlägg
    766
    Tackad
    39 gånger
    Med fast telefoni menar du då att ni vill ha telefon via telejacket eller går det bra med IP-telefoni via bredbandet?

    Det kommer ju påverka dina möjligheter en del till billigt internet om du kan ta det via adsl i telejacket istället för comhems ganska dyra bredbandspriser.

    MVH
    Seasoninterface, Humax CX-1201C, Samsung DCB-B270Z, MP3.6 usb, WindowsXP/7, Fausto1.44

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av _com_bort_ Visa inlägg
    Med fast telefoni menar du då att ni vill ha telefon via telejacket eller går det bra med IP-telefoni via bredbandet?

    Det kommer ju påverka dina möjligheter en del till billigt internet om du kan ta det via adsl i telejacket istället för comhems ganska dyra bredbandspriser.

    MVH
    IP-telefoni går bra!

  4. #4
    tjena

    om du är villig bind dig i 18 månader och få combo 389an bb 10/1 dtv m8fav hd och telefoni samt en Hd box för en krona, det kör jag med för stunden och är nöjd med detta.

    http://www.comhem.se/comhem/tv/combo...2/-/index.html

Liknande ämnen

  1. Priser på Titanium?
    Av RikardB i forum Canal Digital
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2004-03-21, 18:41
  2. Alternativ till Sagem och Macab box till Comhem
    Av Vulcan i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-30, 12:03
  3. Priser på Boxer??
    Av *Wolf* i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-26, 17:54
  4. Priser på pentacard?!
    Av Snouser i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-18, 11:13
  5. Priser på kort?!
    Av Snouser i forum Com Hem
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2003-10-18, 00:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss