Jag är rätt förvirrad (ny här förresten). Just nu har jag canal + total utan säsongskortet. Betalar över 400 per månad som jag såg att canal + max paketet kommer kosta (449) enligt canal + hemsida. Dock får jag ingen bild på canal + fotboll eller hockey. Jag ska förmodligen inte ha dessa kanaler men kan tycka det är egendomligt, då jag bisarrt nog betalar mer nu för mindre kanaler (jo jag vet, total paketet kommer sänkas), än vad det där max paketet påstås kosta. Jag har mailat CD om saken och hoppas på svar så snabbt som möjligt. Ifall det stämmer det uppsatta priset på canal + hemsida så ska jag ju aboslut skaffa det. Det är ju mer förmånligt än mitt nuvarande paket. Så om jag tänker efter är jag nog inte så förvirrad längre. Men tyckte det var lite störande att betala så mycket per månad och inte få tillgång till dessa kanaler (jag som skulle se Gais -DIF idag. Gaah!), och om det nu stämmer att jag betalar mer för mindre kanaler, än det framtida max paketet kommer kosta är det något störande..Dessutom har jag inte, vad jag vet inte fått någon info om dessa nya kanaler via CD. Det står visserligen lite på deras hemsida men knappast välutvecklat. Jaja, bara avvakta och se..