Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Frysningar

  1. #11
    okej, prova med oscam?
    vad kör servern för cccam version?

  2. #12
    Det gör 2.1.0, men vad kan det vara?
    Det finns inget som heter Oscam i varken PLI download eller i comhit.net filarkv?? varifrån får du den filen??

  3. #13
    Kan någon säga hur man installerar oscam på dreambox, och hur man editerar filerna så att de fungerar som Viasat och Canal Digial klient(inte server)??

    Någon som kan??Hur startar man det??Guide??

  4. #14
    Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    1 355
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av follo1992 Visa inlägg
    Kan någon säga hur man installerar oscam på dreambox, och hur man editerar filerna så att de fungerar som Viasat och Canal Digial klient(inte server)??

    Någon som kan??Hur startar man det??Guide??
    Får du inte newcs att rulla så får du knappast OSCAM att funka heller, jag har fortfarande inte uppfattat hur din miljö ser ut gällande mjukvara, Softcam, nätverk och antal klienter.

    Du lär knappast få hjälp om du inte delar med dig om exakt hur ditt upplägg ser ut.

  5. #15
    jag vill bara veta hur man sätter oscam till klienter i en dreambox inte serven! orkar inte programera om cccam servern, vill testa bara testa oscam om det tar bort felet som cccam client verkar göra?

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av follo1992 Visa inlägg
    jag vill bara veta hur man sätter oscam till klienter i en dreambox inte serven! orkar inte programera om cccam servern, vill testa bara testa oscam om det tar bort felet som cccam client verkar göra?
    nej det kan ju vem som hellst se att det är servern som gör fel.

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av R1ckard Visa inlägg
    nej det kan ju vem som hellst se att det är servern som gör fel.
    Då byter jag från cccam till oscam då?

Liknande ämnen

  1. frysningar DM500
    Av lazerharp i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 15:35
  2. Frysningar - Dreambox 800
    Av fredsp i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 12:06
  3. ständiga frysningar
    Av krone_swe i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-10, 18:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss