Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: illamående

  1. #1

    illamående

    köpte en led tv i helgen men efter ett tag blir jag illamående av att titta på film med så skarp bild! nån mer som känt så? vad gör man?

  2. #2
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Jag kan lösa ditt problem, har en suddig 30" tjocktv i sovrummet jag kan byta med, jämt upp, vill inte ens ha någon ersättning för att jag hjälper dig :P
    Multitasking means screwing up several things at once.


  3. #3
    razorx
    Gäst
    Hehe jag har en 42" LCD fullhd som botar sådant. Specielt på söndagar av nån skum anledning

  4. #4
    Spidde
    Gäst
    Man blir van efter ett par dagar. Härda ut så ska du se att det går över.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av rottweiler Visa inlägg
    köpte en led tv i helgen men efter ett tag blir jag illamående av att titta på film med så skarp bild! nån mer som känt så? vad gör man?
    Man drar ner på skärpan

  6. #6
    Donator
    Reg.datum
    Jan 2008
    Inlägg
    217
    Tackad
    2 gånger
    Upplevde också detta första tiden när man kollade på den. Men numera så märker man inte av det.

  7. #7
    Seniormedlem bpls avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    870
    Tackad
    23 gånger
    Man går ur fabriksinställnings bildinställningarna som har allt inställt på MAX.

    Det finns säkert bra bildinställningar på nätet som du kan knappa in i TVn...
    | DM500S - OpenPLi | T55 - 0.8W 4.8E 13E 19.2E |

    BLACK AT HEART!

  8. #8
    Fabriks inställningarna brukar var kass, de är för att tvn ska sticka ut från 20-30 andra modeller i affären. Man brukar få ändra/stänga av det mesta för att inte allt ska se ut som "neonskyltar". Naturlig o skarp bild är vad man eftersträvar (de flesta iaf)
    VU+

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss