Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 26

Ämne: Får ingen textning?

  1. #1

    Får ingen textning?

    Tjenna!

    Kör PLi Jade med min DM7000s.. Jag får dock inte textning på kanalerna.. har testat med gSub men fungerar inte(vet inte om jag konfigurerat pluginen rätt, hjälp mig isåfall). Hur ska jag göra för att få textning?!
    mvh

  2. #2
    razorx
    Gäst
    Jag ahr för mig att du måste ställa in så att gsub startar automatiskt, finns i nån av menyerna "autostart" nån ting var ett tag sedan jag körde med enigma1.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Inlägg
    909
    Tackad
    144 gånger
    Kan det vara så att du bytt lösen på din dm. Byt tillbaka så ska du se att det fungera.
    Du måste ännra i gsup config till ditt lösen om du ska ändra lösen.

  4. #4
    Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    1 355
    Tackad
    21 gånger
    kör du med Pli så kan du bara logga in på webgui och lägga till localhost som trusted.

  5. #5
    Hur lägger jag till localhost då?

    Jag lyckas inte..

    är det såhär Localhost;127.0.0.1?
    Senast redigerad av 40hz den 2010-11-26 klockan 22:54.

  6. #6
    fungerar inte med "services to run" - "gSub" heller.. hur ska jag göra för att få text?!

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    81
    Tackad
    2 gånger
    Har du bytt lösen till din box? Det måste vara samma lösen i gsub som till boxen för att det ska funka.

  8. #8
    och byter lösenord till DM gör man var?

  9. #9
    razorx
    Gäst
    i console.

  10. #10
    Seniormedlem Bogdans avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    602
    Tackad
    20 gånger
    Det behöver bara vara samma lösenord i gsub configgen och i boxen som man har slagit på inloggning för webinterfacet.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss