Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Fråga om ViasatHelaHuset

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    442
    Tackad
    26 gånger
    haha...samma telenät. Vad händer om man ej har fast telefon som tex jag ej har..? Låter väldigt kostigt...visst kom de med telekablar osv... o visst fick man aktivera kortet med telefonsamtal men de gjorde jag med min mobil ;-)

  2. #12
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Bruketfans, visst går det. Ett sätt att t.ex. (vilket är lite fult) få ner kostnaden för sig själv om man kör med CD Max abonnemanget är ju att (som jag gjort) skaffat två extra kort som grannarna kör med, dom får då betala mer än vad extra korten kostar vilket gör att vi gemensamt delar på totalkostnaden, för dem blir det lite dyrare men jag får ner priset på huvudabonnemanget

    Win-win helt enkelt, olagligt JA, omoraliskt NEJ, vill man har lite lägre pris på abonnemangen SÅKLART.

    Är detta emot forumreglerna, nja, tycker inte jag eftersom det här kan ju alla räkna ut att det går. Man abonnerar ju fortfarande på kortet, det är inte kortdelning.

    Vad jag vet kör inga leverantörer med att boxar osv måste vara uppkopplade via Internet eller via telefonnätet, det fungerar ju fint utan det.
    Senast redigerad av DennisOlof den 2011-05-07 klockan 11:11.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss