Tack för hjälpen!

Har förstått allting så långt; när jag fått det att fungera skall jag skriva ihop en guide för fullständiga nybörjare där allting står med.

Filerna är nu editerade och instoppade på rätt ställen


1.Fausto installeras och editerade filen Fautoservers.cfg kopieras in där den skall vara.
2Starta Fausto på datorn
3. Välj Tools - Emulator - Servera - Manager klicka på ladda och start-knapparna (på datorn)
4.Klicka på fliken Moitor och klicka sedan på ikonen "välj katalog" (en katalog med en grön pil på)och sök upp
sökvägen till KEYS.bin
5.Starta om MultiCAS på AZBOXen
6.Ändra inställnigarna för MultiCas på AZBOXen
7. Vänster piltangent på fjärkontrollen för att komma till rätt meny; tryck blå knapp på fjärrkontrollen för att ladda in information till AZBOXen och blå för att spara den
8. Stäng MultiCas
9.Bekräfta "all login to server" med "YES"
10 Gå tillbaka till TV-läge
11. Starta om MultiCas
12. Vänta på att FAUSTO och MultiCas skall prata med varandra
13. Titta på TV.

Funderingar på detta:
4.Klicka på fliken Moitor och klicka sedan på ikonen "välj katalog" (en katalog med en grön pil på)och sök upp
sökvägen till KEYS.bin. Skall jag bekräfta sökvägen någonstans. Som det är nu så väljer jag sökvägen, men sedan så gör jag inget mer där.

Inställning av MultiCas:
När jag väljer att ladda in konfiguration händer absolut ingenting på skärmen; hade känts bättre om något hade ändrats eller om en skylt med texten "färdig" hade dykt upp.

Står att det skall dyka upp en text på slutet att allt har fungerat som det skall. Finns den...?

Hoppas på hjälp (igen)!

Jag vet att det finns en möjlighet att få FAUSTO att fungera med flera krypterade kanaler, men är bara ntresserad av Sirius Frikanalspaket. Frågade CD om varför det inte går att se de nordiska kanalerna via satellit då kabelTV-kunderna gör det, men det var inte samma avtal säger dem. Parabolen är inställd mot både Thor och ASTRA f.k.a Sirius.