Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Text problem

  1. #1

    Text problem

    Jag har fått en dm800 från en polare att testa före köp då frugan hans tröttnade på den

    Jag kan inget och har försökt hitta nån info ang mitt problem men hittar inget.

    Jag har ett program på den som heter 2sub där man kan göra div inställningar och lyckats
    hyfsat men texten hamnar på vänster sida, ej i mitten fast jag har flyttat den max vad
    går i det programmet.


    Sen undrar jag om nån kan länka till en Dreambox for dummies sida och även en sida med
    info om vad div program gör och en liten förklaring till dem. Om det nu finns.

    Denna info får jag fram om min dm800 om det är till nån hjälp. Känns som det är ett
    gammal verison när man tittar på datumet för dem.

    Tack på förhand..

    Device & Versions Devicename: dm800
    Enigma Version: 2009-12-24-master
    Image Version: Release 4.6.0 2009-12-24
    Frontprozessor Version: VNone
    Webinterface Version: 1.6rc3
    Tuners Tuner A: Philips CU1216Mk3 (DVB-C)
    dm800hd pvr klon

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Släng in en ny image. Typ Newnigma2, Gemini iCVS, LT eller PLi så kommer nog allt hamn på plats. Och en sida med info å allt är ju precis vad du är på
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Ok, tackar. Får läsa på hur man gör det då. Nån som kan länka till en idiotguide hur man gör?

    Glömde tillägga att mina text problem endast gäller Canal +.

    Ang min fråga om en sida med förklaringar/info om prog/uttryck i dreambox världen så har
    jag inte hittat nåt här, ett ex är telnet. Har sett folk skriva det, men vad är det och vad
    gör det.
    dm800hd pvr klon

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss