Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Söker mentor som kan hjälpa mig komma igång med min dreambox.

  1. #11
    ComHit Crew Minimes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Inlägg
    2 267
    Tackad
    247 gånger
    Hehehe lite kul tråd... Saker man skulle kunna göra för ett flak med Carlsbeer Sort guld eller Stella :-)
    Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - OSCam Build 10611 - Omnikey 3121
    Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - Kodi 20.2
    Raspberry Pi 4 Slackware Arm 15.0 - Kodi 20.2
    Miraclebox Premium Twin HD - Openvix 5.2.040 - OSCam r11532 - (Neotion CI+ CA-modul)
    Sharp Aquos 40" LED-TV LC-40LE600S

  2. #12
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Vad är det för problem folk har?
    Är det att överhuvudtaget få en bild eller är det att jag har köpt en AZBOX/DB och skall nu se alla TV-kanaler gratis, eller åtminstone få ett abonnemang att fungera på alla TVisar i huset?

  3. #13
    ComHit Crew Minimes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Inlägg
    2 267
    Tackad
    247 gånger
    Nog en salig blandning av alla dess slag som du precis nämnt...
    Framför allt så lever många i tron om att Dreambox/AzBox är en slags piratbox som gör att man kan "få" allt gratis...
    Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - OSCam Build 10611 - Omnikey 3121
    Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - Kodi 20.2
    Raspberry Pi 4 Slackware Arm 15.0 - Kodi 20.2
    Miraclebox Premium Twin HD - Openvix 5.2.040 - OSCam r11532 - (Neotion CI+ CA-modul)
    Sharp Aquos 40" LED-TV LC-40LE600S

  4. #14
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    I tråden för AZBOXen så handlar det första inlägget i request-tråden, den som man/kvinna som nybliven AZBOXägare läser först om hur FTP ställs in. Det gör att när man försöker förstå grunderna med mottagaren tillsammans med den undermåliga bruksanvisningen inte kommer så långt.

    Är det likadant i DB-tråden?

    Kanske går att skriva en mer grundläggande guide (Är lite rädd för att responsen blir: Bra förslag, skriv en.)

    Minime: Inressant att du sätter DB före AZ och jag tvärtom...

  5. #15
    Helt seriöst. Jag skall köra bil härifrån (Norge) till Kalmar via Göteborg nästa vecka (har Tenta i Kalmar på tisdag). Jag åker taxfree-båt på vägen. Jag tar med mig min DM800 HD och ett flak öl (Tror dom har Bud, Carlsberg grön och nåt mer, det är en liten båt). Någon som är intresserad? Det är dessutom min födelsedag idag!

  6. #16
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    70
    Tackad
    2 gånger
    Men men ursäkta mej ??? man behöver kanske inte vara otrevlig , med tråkiga kommentarer.Alla är vi barn i börgan ju ,Har sett en del namn här som inte är så trevliga .Tag gärna åt er ni som är sådana ,för det kan inte vara så farligt med en fråga och ett svar JA ELLER NEJ . Det kan kanske vara som så Oxså att en annan som jag då , Att man hjälpt OTROLIGT MÅNGA när vi körde med dom här trevliga korten HEEEEEEE och var inne på Sathack , Billeberga , Stoppstopp , ja ja allt vad dom nu hette . TAG NU INTE ÅT DEJ Minime DU ÄR CANON , MEN DU ÄR JU EN GO GAMMAL VÄN , Vi har ju tackat varandra tussen ggr minst

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss