Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Viasat och dm800se

  1. #1

    Viasat och dm800se

    Har köpt en dreambox 800se och har Viasat via satellit och undrar nu hur man får bild på kanalerna. Har förstått att man måste ha någon cam, vilken och hur installerar man den/dem?
    Har Enigma release 3.01 2010-11-16 på boxen.

    Tacksam för hjälp.

  2. #2
    Seniormedlem optimals avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    339
    Tackad
    23 gånger
    DM8000 PVR Openpli 8.3

  3. #3
    Det kanske är så jag skall göra, men den tyska sidan, var stängd för registrering, och den romänskasidan som också filen skulle finnas på hjälpte inte, så nu undrar jag om det är någon som har filen "oscam-svn4704-light-Distribution.tar.gz"?

  4. #4
    Seniormedlem hoggans avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    253
    Tackad
    8 gånger
    Varför ska du ha en sån gammal version för ?? Ladda ner senaste från oscam´s hemsida

  5. #5
    La på Newnigma2 v3.2.1 DM800SE, sm jag hämtafrän filarkivet här, installerade oscam från menyn på boxen och tog conf.filerna från länken ovan, ändra username och password, men om de är till en gammal version funkar det kanske inte längre?
    Viasat kortet jag har är ett NDS, vet inte om det är samma som de som näms i guiden,

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss