Sidan 12 av 13 FörstaFörsta ... 210111213 SistaSista
Resultat 111 till 120 av 124

Ämne: Openbox S10

  1. #111
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    152
    Tackad
    7 gånger
    Hej
    Lite nyfiken på denna box går det köra en Newcs server på den elle är man tvungen till Cccam?
    Förresten kan Mgcam ansluta till en Cccam server eller är det bara cccam som kan det?
    Satjoey The one and only

    ------------------------------------------------------------------------
    VU+ Duo2 : Blackhole

  2. #112
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger
    Den fixar både newcamd o cccam.

    Skickat från min HTC Wildfire S A510e via Tapatalk 2

  3. #113
    Finns det nån som fått bort audio-sync problemet ?
    Segt som tusan och inte alls trevligt...men annars är det ju en helt OK
    box för sina små pengar

    // Fredrik

  4. #114
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    337
    Tackad
    26 gånger
    Det kan bli audiosynk efter ett par dagar, men det är bara att zappa upp o ner så är det bra igen.

  5. #115
    Hej. Är ny här och undrar om någon vet någon app som kan användas som virituell fjärrkontroll till S10 . Mycket tacksam för svar och tips, läste i forumet att kanalsortering var krångligt, och det är ju helt sant. Finns det något program till pc som underlättar detta? Mvh Magnus

  6. #116
    Hej! Vet du om det finns någon app som man kan använda som virituell fjärr till denna box, helst Android med Ipad fungerar också..

  7. #117
    Hej, funkar svenska undertexterna på alla kanaler som de ska? Tex BBC entertainment eller TCM nordic på CanalDigital? Har problem med andra Skybox-modeller vad gäller detta...


    Tack

  8. #118

    Sv: Openbox S10

    Till er som tycker att det är svårt att fixa favorit menyer rekommenderar jag fw AnonymouS v2 funkar kanon.

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

  9. #119
    Är det någon som har textproblem med s10?
    Jag har problem med att texten fryser, fryser mitt i bilden och att språket ändras så jag måste ändra språk efter jag har bytt kanaler.
    Måste jag byta programvara för att få bukt med problemet och i så fall vilen veron är bäst?

  10. #120
    Bara att acceptera...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss