Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 22 av 22

Ämne: Föra över tuxbox utan lösen?

  1. #21
    Det är inte direkt så jag har någon dead line på när felet måste vara åtgärdat. Det är inte ens världens undergång om jag inte lyckas lösa problematiken. Har haft så här sedan jag köpte boxen för en 12-13 månader sedan. Jag har fortfarande ingen noll modemkabel och hade jag velat lösa det snabbt och enkelt så hade jag självfallet redan köpt en sådan och flashat om den. Nu är en omflashning som sagt inte en lösning som är aktuell oavsett hur smärtfri den är. Men jag får tacka er för den hjälp jag fick och leta vidare på annat håll. God fortsättning.

  2. #22
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    1 292
    Tackad
    139 gånger
    mest troligt får han svart i rutan efter flashning skulle gissa att han inte vet vad det ska stå i cline, eller hur man får fram det med filhanteraren, testa och fråga i dreamoem.com kanske nån där vet hur du kan resätta password och har du provat blankt ? bara user root
    Senast redigerad av crille44 den 2012-01-20 klockan 02:14.

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 16:29
  2. Föra över VHS/DVD till Dreambox?
    Av Alucard i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 22:11
  3. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 13:13
  4. Föra över gamla skivor till CD
    Av Harald i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 09:15
  5. Logga in på Xp utan lösen
    Av Frallan i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-24, 23:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss