Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Sagem RT90-160HD T2-klar

  1. #1

    Sagem RT90-160HD T2-klar

    Hej, jag har en Sagem RT90-160HD, som alltså har en hårddisk på 160 GB i sig.
    Nu ska jag flytta till en lägenhet, där bredband, telefoni och TV kommer med fiber.
    Det är Telia som står för tjänsten och det finns en digitalbox i lägenheten.
    Nu har jag spelat in en del som jag vill behålla, men jag kanske inte behöver behålla apparaten.
    Kan man tanka ut det inspelade till en dator och sedan visa det på en TV?
    I annonser har jag läst om TV-apparater med USB-anslutning för just inspelning.
    Kan man ansluta där och spela upp?

  2. #2

  3. #3
    Jag har talat med Sagems support och de säger att de INTE har för avsikt att aktivera USB-porten i boxen. Kan man spela upp via hdmi-förbindelsen till en TV med en USB-port för inspelning och därvid få över inspelningarna till annan hårddisk eller USB-minne?

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av folke Visa inlägg
    Jag har talat med Sagems support och de säger att de INTE har för avsikt att aktivera USB-porten i boxen. Kan man spela upp via hdmi-förbindelsen till en TV med en USB-port för inspelning och därvid få över inspelningarna till annan hårddisk eller USB-minne?
    Rekommendera inte någon att köpa denna digitalbox! Det finns andra med USB-port i funktion.

Liknande ämnen

  1. CI + Comhem + Samsung Tv Hd klar..
    Av lillmats i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 19:28
  2. Nya IE 7 klar för nedladdning
    Av PePe i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 12:37
  3. Mll klar
    Av pena i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-06-23, 17:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss